به گزارش جام جم ورزشی ، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و اسطوره منچستریونایتد در آستانه چهل سالگی قرار دارد. او در حالی به عنوان یکی از خوش تیپ ترین مشاهیر کنونی دنیا شناخته می شود که تا به حال در انبوهی از تبلیغات مربوط به انواع پوشاک و سایر محصولات حضور یافته است. و در واقع چهره فتوژنیک این فوتبالیست برجسته انگلیسی باعث شده تا از همان ابتدای جوانی مورد توجه کمپانی ها و کارخانه های مطرح قرار داشته باشد، البته او اکنون بیشتر برای برندهای مطرح دنیای پوشاک تبلیغ می کند. اما حضور بیش از اندازه دیوید بکام در تبلیغات مختلف انتقادهایی را علیه او به وجود آورده است. منتقدان می گویند او باید ملاحظه سن و سال خود و البته اعتبار و احترامش را در دنیای فوتبال داشته باشد و بیش از اندازه در تبلیغات مختلف حضور نیابد. در واقع به اعتقاد آنها بکام که وارد میانسالی شده و پدر چهار فرزند است نباید بیش از اندازه اعتبار خود را در برخی تبلیغات خرج کند. آخرین مجموعه عکس ها از حضور بکام در تبلیغات یک برند پوشاک بار دیگر باعث شد دوباره از او انتقاد شود. گویا بکام نمی تواند به پیشنهاد تبلیغات محصولات مختلف نه بگوید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
علیاصغر شعردوست معتقد است شهریار با آفرینش غزلهای نو، تحولی بیسابقه در شعر فارسی ایجاد کرده است
رئیس کمیسیون اقتصادی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با «جام جم» مطرح کرد