جام جم ورزشی: علیرضا حقیقی دروازه بان اول تیم ملی مقابل تیم ملی بحرین بود و در این بازی معدود فرصت های بحرینی ها را مهار کرد. تیموریان نیز در این دیدار بازیکن پرتلاشی بود.
کد خبر: ۷۵۸۳۸۸
حقیقی: بحرین ضعیف نبود، ما قوی بودیم/تیموریان: خوشحالم دل مردم را شاد کردیم

به گزارش جام جم ورزشی ، حقیقی در خصوص ضعف بحرین در این بازی واکنش نشان داد و گفت: اگر فکر کنید ضعف بحرین باعث شکست این تیم مقابل ایران شد، سخت اشتباه کرده‌اید. ایران در این بازی از نظر فنی و تاکتیکی قدرت خود را به حریفش نشان داد و باعث شد دیگر حریفان هم به قدرت بالا تیم ملی پی ببرند.

او در خصوص این بازی گفت: ما از ابتدای بازی برای کسب 3 امتیاز به میدان رفته بودیم و برای تک تک دقایق مسابقه برنامه‌ریزی داشتیم. هدف‌مان این بود که گام اول را با اقتدار برداریم و به این خواسته خود هم رسیدیم.با این بازی خوب و پیروزی مقتدرانه بار دیگر قدرت خود را به رخ مدعیان کسب جام کشیدیم و از حالا باید به پیروزی در دیدار‌های آینده فکر کنیم.

آندو تیموریان هم درباره بازی تیم ملی ایران برابر بحرین اظهار کرد: بازی سختی بود. تیم بحرین از 30 دقیقه ابتدایی بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در ادامه ما بهتر عمل کردیم. خوشحالم که توانستیم با پیروزی مقابل این تیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی افزود: ما با تمرکز بالا به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی هم به پیروزی برسیم. امروز جوانان زیادی در تیم ما حضور داشتند که در کنار بازیکنان باتجربه بازی خوبی انجام دادند. این بازیکنان باید بیشتر در تیم حضور داشته باشند تا تجربه بین‌المللی شدن را کسب کنند. در فوتبال همه بازیکنان روزی کنار می‌روند و جوانان جای آنها را می‌گیرند. امیدوارم این پوست اندازی در فوتبال ایران انجام شود.

وی افزود: بازیکنان باید بدانند در چه جایگاهی هستند و برای بهبود جایگاه ایران تلاش کنند و بدانند که مثل ما نماینده 80 میلیون ایرانی خواهند بود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل قطر هم شما در ترکیب تیم خواهید بود گفت: کادر فنی است که درباره ترکیب تیم تصمیم‌گیری می‌کند اما من امیدوارم بتوانم نقش مثبتی در تیم داشته باشم و تیم با انجام یک بازی هوشمندانه دل مردم ایران را شاد کند.

او در ادامه درباره حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه هم گفت: خوشحالم که هواداران ایرانی به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها