پرسش و پاسخ: تصویر نداشتن مانیتور

کورش احمدی از اسلامشهر: چند سوال دارم: 1 ـ سیستم روشن می‌شود ولی مانیتور تصویر ندارد. درایور مانیتور به روشی تغییر کرد اما فایده‌ای نداشت. 2 ـ سیستم روشن می‌شود ولی بوت نمی‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۳۶۵
پرسش و پاسخ: تصویر نداشتن مانیتور

کورش احمدی از اسلامشهر: چند سوال دارم:

1 ـ سیستم روشن می‌شود ولی مانیتور تصویر ندارد. درایور مانیتور به روشی تغییر کرد اما فایده‌ای نداشت.

2 ـ سیستم روشن می‌شود ولی بوت نمی‌شود.

3 ـ فایل‌های شخصی خود را با نرم‌افزار true crypt در ویندوز اکس‌پی قفل کردم. به دلیل بروز مشکل، نرم‌افزار خراب شد و پس از نصب ویندوز 7، نسخه دیگری از برنامه را نصب کردم. متاسفانه رمز برنامه را نیز فراموش کرده‌ام.

پاسخ کلیک: در پاسخ به پرسش اول و دوم شما به احتمال زیاد مشکل از منبع تغذیه یا همان پاور است. البته این مشکل می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در تست‌های سخت‌افزاری مشخص می‌‌شود؛ اما در بیشتر موارد نیم‌سوز یا ضعیف شدن منبع تغذیه می‌تواند موجب بروز این مشکل باشد. (نمایشگر روشن نمی‌شود، رایانه بوت نمی‌شود اما فن‌ها کار می‌کنند، صدای بوق پس از روشن کردن دستگاه به گوش نمی‌رسد)

در پاسخ به پرسش سوم نیز متاسفانه هیچ راه‌حلی ندارید جز به یاد آوردن رمز برنامه! حذف نرم‌افزار true crypt مشکلی را ایجاد نمی‌کند و می‌توانید نسخه‌های جدیدتر آن را نیز نصب کنید اما همواره برای بازیابی اطلاعات قفل شده ‌باید رمز آن را در اختیار داشته باشید.

توجه: به تمام کاربرانی که قصد رمزگذاری روی اطلاعات شخصی و استفاده از برنامه‌های قفل‌گذاری را دارند توصیه می‌کنیم رمزهای عبور را جایی یادداشت کنند؛ زیرا هر هفته ایمیل‌های زیادی در خصوص فراموشی رمز عبور و دسترسی نداشتن به فایل‌های قفل شده دریافت می‌شود و کاربران اطلاعات خود را از دست می‌دهند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها