پویان از تنکابن: آیا این امکان وجود دارد که با تلفن همراه، همزمان با چند نفر تماس بگیریم ‌طوری که گوشی آن چند نفر با هم زنگ بخورد؟
کد خبر: ۷۵۷۵۷۴
پرسش و پاسخ: تماس همزمان با موبایل چند نفر

پویان از تنکابن: آیا این امکان وجود دارد که با تلفن همراه، همزمان با چند نفر تماس بگیریم ‌طوری که گوشی آن چند نفر با هم زنگ بخورد؟

چرا وقتی از آپارات دانلود می‌کنیم، اسم فایل‌های دانلودی مثلا e6e4137fof1081892 عجیب و غریب است؟ فکر کنم قبلا دانلود می‌کردیم عنوان فایل درست بود. از ویندوز 7 و 8 استفاده می‌کنم و با IDM دانلود می‌کنم.

پاسخ کلیک: ما تا به‌حال این کار را انجام نداده‌ایم و باتوجه به عملکرد برقراری ارتباط در تلفن‌های همراه شک داشتیم این کار انجام‌پذیر باشد، اما پس از خواندن پرسش شما برای اطمینان بیشتر از پاسخ، آن را تست کردیم. همان‌طور که حدس می‌زدیم این کار امکان‌پذیر نیست. البته در صورتی که تماس شما با یک فرد برقرار باشد با استفاده از قابلیتی که به کنفرانس تلفنی یا مکالمه گروهی معروف است، می‌توانید با فعال نگهداشتن تماس فعلی، تماس دیگری برقرار کرده و به‌این‌ترتیب به کنفرانس تلفنی یا مکالمه با پنج نفر دیگر بپردازید.

در مورد پرسش دیگرتان در ارتباط با دانلود از آپارات نیز نامگذاری فایل‌های مرتبط با ویدئوها در این سایت به همان شکل عجیب و غریبی است که عنوان کردید. این روش نامگذاری می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد و تغییر در آن به دست مسئولان سایت آپارات است. البته شما می‌توانید هنگام ذخیره‌سازی ویدئوها از قابلیت Save as کمک گرفته و نام دلخواه خود را به فایل اختصاص دهید، اما در حالت کلی این نوع نامگذاری به رایانه یا سیستم‌عامل رایانه‌ شما مربوط نیست. ممکن است در گذشته نامگذاری فایل‌ها در این سایت باتوجه به نام کلیپ‌ها صورت گرفته باشد، اما اکنون این نامگذاری تغییر کرده باشد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
۰
۰
با سلام می خواستم بپرسم چرا بعضی از پیامك ها به جای این كه به این باكس برود به اسپم باكس فرستاده می شود و ما از وجود آنها بی خبر می مانیم و برای حل این مسئله چه باید بكنیم؟ ممنون

نیازمندی ها