بهدین کریمی: مدتی است با فیلترشکن وب‌فریر وارد اینترنت می‌شوم، اما بعد از مدتی پیامی دریافت می‌کنم با این مضمون: display driver stopped responding and has recovered پس از آن تمام لینک‌هایی که باز کردم پریده و صفحه‌ آنها سفید می‌شود و دیگر برنمی‌گردد. چه کار کنم این اتفاق تکرار نشود؟ ویندوز رایانه من 7 است.
کد خبر: ۷۴۹۷۸۶
پرسش و پاسخ: خطای گرافیک هنگام وب‌گردی

بهدین کریمی: مدتی است با فیلترشکن وب‌فریر وارد اینترنت می‌شوم، اما بعد از مدتی پیامی دریافت می‌کنم با این مضمون: display driver stopped responding and has recovered
پس از آن تمام لینک‌هایی که باز کردم پریده و صفحه‌ آنها سفید می‌شود و دیگر برنمی‌گردد. چه کار کنم این اتفاق تکرار نشود؟ ویندوز رایانه من 7 است.

پاسخ کلیک: این پیغام خطا به قابلیت Timeout Detection and Recovery در کارت گرافیک رایانه مربوط است. دلایل متعددی برای این خطا نیز وجود دارد، اما با توجه به این‌که با اجرای نرم‌افزار وب‌فریر این مشکل برای شما ایجاد می‌شود، ‌باید موارد زیر را بررسی کنید:

ـ نرم‌افزار وب‌فریر را به‌روزرسانی کنید.

ـ نرم‌افزار Microsoft DirectX را دوباره نصب یا آن را به‌روزرسانی کنید.

ـ درایور بایوس را به‌روز رسانی کنید.

ـ ویندوز را به‌روز کنید.

ـ خطاهای موجود در رجیستری، درایور کارت گرافیک و... نیز در بروز این مشکل تاثیر گذارند.

توجه: در حالت کلی نرم‌افزار وب‌فریر به‌هیچ‌وجه نرم‌افزار امن و قابل‌اعتمادی نیست و توصیه می‌کنیم استفاده از آن را متوقف کنید. این نرم‌افزار حاوی بدافزارهای متعددی است و شما را به سایت‌های حاوی کدهای مخرب هدایت می‌کند. حتی ممکن است دلیل پیدایش بسیاری از مشکلات در رایانه‌ شما نیز عملکرد همین نرم‌افزار روی رایانه‌ باشد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها