علی احمدی: چند ماهی است در نصب و اجرای بازی‌های رایانه‌ای مثلا (WATCH DOGS) و دیگر بازی‌های جدیدتر با خطاهای متفاوتی مواجه می‌شوم. از دوستان پرسیدم، گفتند به احتمال زیاد مربوط به ضعیف بودن سخت‌افزار رایانه است. آیا این درست است؟ شما چه راهکاری پیشنهاد می‌‌کنید؟
کد خبر: ۷۴۵۹۵۹
پرسش و پاسخ: مشکل اجرای بازی‌ها و کارت گرافیک

علی احمدی: چند ماهی است در نصب و اجرای بازیهای رایانهای مثلا (WATCH DOGS) و دیگر بازیهای جدیدتر با خطاهای متفاوتی مواجه میشوم. از دوستان پرسیدم، گفتند به احتمال زیاد مربوط به ضعیف بودن سختافزار رایانه است. آیا این درست است؟ شما چه راهکاری پیشنهاد می‌‌کنید؟

پاسخ جام جم کلیک: باتوجه به اطلاعاتی که از رایانه خود برای ما ارسال کردید و حداقل مواردی که بازی WATCH DOGS به آنها نیاز دارد، رایانه شما به پنج گیگابایت رم اضافه نیاز دارد. همچنین پردازشگر مرکزی و کارت گرافیک رایانه شما نیز از حداقلهای لازم برخوردار نیست و سیستمعامل رایانه نیز باید فقط نسخه 64 بیتی باشد.

فناوری طراحی بازی روزبهروز پیشرفتهتر میشود و بازیها هوشمندانهتر و با جزئیات گرافیکی بسیار ریزی طراحی میشوند و برای این منظور رایانهتان باید از توان پردازشی بسیار بالایی برای اجرای آنها برخوردار باشد. متاسفانه باتوجه به سرعت تغییر فناوری طراحی بازیها و تولید سختافزارهای جدید نمیتوانیم یک سختافزار مشخص را با اطمینان برای اجرای تمام بازیهای حاضر و چند سال آینده به شما معرفی کنیم.

شما میتوانید با مراجعه به سایت www.game-debate.com اطلاعات کاملی درباره بازیهای مختلف کسب کنید (از جمله حداقل سختافزار مورد نیاز برای اجرای هر بازی) و همچنین با مراجعه به لینک زیر میتوانید با مشخص کردن سختافزار رایانه خود اطمینان حاصل کنید که آیا بازی مورد نظر در رایانه شما قابل اجراست یا خیر.

http://www.game-debate.com/can-I-run

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
۰
۰
همین؟؟؟؟ عزیزان حداقل جواب 5 نفرو میدادین بعد یه پست به خاطرش حروم میكردین! بد میگم؟!
مهران حكمت نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
۰
۰
سلام
لپتاپ من هم در اجرای بازی pes 2015 مشكل دارد و این بازی را اجرا نمیكند.. ارور هم نمیدهد هرچی روی آیكون بازی كلیك میكنم و فقط برای چند ثانیه صفحه سیاه میشود و لود بازی میاید و بعد قطع میشود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها