جام جم ورزشی: پنافیل با درخشش دروازه بان ایرانی خود علیرضا حقیقی در لیگ پرتغال به پیروزی دست یافت اما این پیروزی با مصدومیت شدید این دروازه بان تلخ شد.
کد خبر: ۷۴۷۰۷۲
مصدومیت خطرناک حقیقی در شب کلین شیت و پیروزی

به گزارش جام جم ورزشی ، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ پرتغال و از ساعت 19 و 30 دقیقه پنافیل که علیرضا حقیقی را در اختیار دارد با مصاف اروکا رفت.

این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود همبازی‌های حقیقی خاتمه یافت.

تک گل بازی توسط کاپل در دقیقه 12 به ثمر رساند.

در هفته گذشته پنافیل در حضور 90 دقیقه‌ای حقیقی با نتیجه 6 بر صفر بازی را به براگا واگذار کرد و در این هفته برای بازگشت روحیه نیاز به نتیجه قابل قبولی در مقابل اروکا داشت.

علیرضا حقیقی در این دیدار از ابتدا در چارچوب دروازه پنافیل قرار داشت و در دقایق پایانی چندین بار مانع فرو ریختن دروازه تیمش شد.

این دیدار یک اتفاق تلخ نیز برای دروازه‌بان ایرانی به همراه داشت. علیرضا حقیقی روی یکی از صحنه ها به شدت مصدوم شد و پزشک باشگاه پنافیل پنج دقیقه‌ وارد زمین شد. علیرضا حقیقی برای دریافت یک توپ با روبرتو مهاجم حریف برخورد کرد و به شدت مصدوم شد.

سرمربی باشگاه پنافیل درباره مصدومیت دروازه‌بان ایرانی خود گفت: به سرعت تیم پزشکی را وارد زمین کردیم. علیرضا به سختی می توانست نفس بکشد. ضربه خیلی بدی به او خورد. شرایط او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم میزان مصدومیت او چه مدت خواهد بود. هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت درباره مصدومیت حقیقی صحبتی کنیم.

علیرضا حقیقی البته پس از این مصدومیت تا پایان مسابقه درون دروازه‌ تیمش ایستاد، ولی بلافاصله پس از پایان بازی مورد درمان قرار گرفت. قرار است پزشکان باشگاه پنافیل پس از معاینه حقیقی این هفته‌ میزان مصدومیت و دوری احتمالی او را از فوتبال اعلام کنند.

در جدول لیگ پرتغال بنفیکا با 31 امتیاز در صدر و پنافیل با 7 امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها