معرفی قاتل قبل از مرگ

مرد جوان که برای انتقام‌گیری دست به جنایت زده بود، نمی‌دانست مقتول قبل از مرگ هویت او را فاش کرده است.
کد خبر: ۷۳۵۲۳۹

به گزارش جام‌جم، نیمه شب بیست و سوم مهر امسال، کارآگاهان پلیس در جریان مرگ مشکوک پسری در بیمارستان قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد پسری به نام حسن، در خانه‌اش از سوی افراد ناشناسی مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در تحقیق از افرادی که حسن را به بیمارستان انتقال داده بودند مشخص شد که قربانی قبل از جنایت مدعی شده پسری به نام فرامرزعامل این جنایت است.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی فرامرز و اثبات ادعاهای مقتول ادامه داشت، کارآگاهان در بررسی‌های خود به شماره تلفنی برخورد کردند که با حسن تماس گرفته بود. با شناسایی صاحب خط تلفن، مشخص شد که خط مدتی قبل به سرقت رفته و از آنجایی که ارزش مالی خط زیاد نبود، صاحب آن از شکایت صرف نظر کرده بود. اما در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند خط مورد نظر در اختیار مرد جوانی به نام فرامرز است.

باتوجه به اظهارات مقتول قبل از مرگ و بررسی‌های پلیسی، فرامرز به عنوان نخستین مظنون پرونده بازداشت و از او تحقیقات صورت گرفت.

مرد جوان که ابتدا منکر جنایت بود، در ادامه با توجه به مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد و گفت: قصد ما کشتن حسن نبود، فقط می‌خواستیم او را کتک بزنیم تا درس عبرتی برایش باشد. حدود 20 روز قبل حسن با یکی از برادرهایم دعوایش شد و او را با چاقو زد. من با شنیدن این موضوع خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم، به همین دلیل با همدستی دو برادر دیگرم شبانه وارد خانه آنها شدیم و حسن را مورد ضرب و شتم قرار دادیم.

سرهنگ عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: «با اعتراف پسر جوان به جنایت دو همدست دیگر او نیز بازداشت شدند و راز قتل پسر جوان توسط مردان ناشناس برملا شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها