رئیس‌جمهور با اشاره به جنایت گروهک‌های تروریستی در منطقه گفت: تروریست‌ها علیه تمدن‌ها و انسانیت می‌جنگند و کشتن مسیحیان یا مسلمانان برای آنان فرقی ندارد.
کد خبر: ۷۲۹۸۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در دیدار نخست‌وزیر ارمنستان گفت: ایران و ارمنستان و همه کشورهای منطقه باید برای مبارزه با تروریسم دست به دست یکدیگر دهند زیرا امنیت در منطقه در سایه همکاری، پایدار می‌شود.

روحانی اظهار کرد: امنیت مقوله‌ای تقسیم کردنی نیست و اگر کشوری از تروریسم آسیب ببیند دیگر کشورها نیز متضرر خواهند شد.وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان راه‌حل‌های سیاسی و مسالمت‌آمیز در چارچوب مقررات بین‌المللی برای حل مسائل منطقه‌ای است.روحانی افزود: اگر در مسائلی اختلاف نظر وجود دارد، کشورهای منطقه باید در زمینه دستیابی به راه‌حلی که مورد توافق همه طرفین باشد، تلاش کنند.رئیس‌جمهور به روابط خوب ایران و ارمنستان اشاره کرد و بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه مناسبات دو ملت و دو کشور تاکید کرد.

روحانی اظهار کرد: تهران و ایروان در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی همکاری‌های خوبی داشته‌اند و ما از مواضع مثبت ارمنستان قدردانی می‌کنیم.

هویک آبراهامیان، نخست‌وزیر ارمنستان نیز در این دیدار با اشاره به روابط خوب و تاریخی دو کشور اظهار امیدواری کرد سفرش به تهران زمینه‌های توسعه روابط را در همه زمینه‌ها بویژه در عرصه اقتصادی فراهم آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها