جام جم ورزشی: شب گذشته در لیگ ستارگان قطر بازیکنان ایرانی برای تیم های خود به میدان رفتند.
کد خبر: ۷۲۸۵۴۶
منتظری، داربی ایرانی های قطر را برد/غیبت دوباره اشکان 5 میلیون پوندی

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم الاهلی که جلال حسینی و مجتبی جباری را در اختیار دارد شب گذشته با حضور این دو بازیکن ایرانی خود مقابل السد دو بر یک شکست خورد. العربی هم در شبی که اشکان دژاگه را در اختیار نداشت پیروزی ارزشمند را به دست آورد و با نتیجه چهار بر دو در خانه الوکره به پیروزی رسید. دژاگه که در ابتدای فصل با 5 میلیون پوند به العربی پیوسته بود دیشب از روی نیمکت ذخیره ها نظاره گر پیروزی تیمش بود.

العربی با این پیروزی 11 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

در داربی ایرانیهای قطر این تیم پژمان منتظری بود که توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار مهرداد پولادی برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما شب تلخی را پشت سرگذاشت و نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش برابر یاران پژمان منتظری شود.

در ادامه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی در داربی ایرانیها الشحانیه در خانه از ام صلال پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر صفر ام صلال به پایان رسید.

الشحانیه که چند روز پیش مهرداد پولادی را به خدمت گرفت در این دیدار برای نخستین بار از این بازیکن ایرانی استفاده کرد اما مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی این تیم در لیست هجده نفره هم قرار نگرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها