شواهدی وجود دارد که در نقل و انتقالات نیم فصل دروازه بان های پرسپولیس و سپاهان جا به جا خواهند شد.
کد خبر: ۷۲۵۹۷۸
بمب نقل و انتقالات نیم فصل؛ معاوضه بزرگ بین پرسپولیس و سپاهان

یکی از دغدغه‌های این روزهای حمید درخشان به دروازه پرسپولیس خلاصه می‌شود. جایی که دو دروازه‌بان مدعی حضور دارند که هر یک بازی کند، کار دیگری اعتراض است به نیمکت نشینی.

به همین خاطر حضور همزمان سوشا مکانی و نیلسون کوره آ در پرسپولیس حاشیه ساز شده و نیمکت نشینی هر کدام از آنها، نارضایتی رقیب را در پی دارد! موضوعی که این روزها سرمربی پرسپولیس را نگران کرده و البته او را در آستانه اتخاذ یک تصمیم جدید قرار داده است.

درخشان معتقد است که حواشی به‌وجود آمده برای بازی یا بازی نکردن دروازه‌بان‌ها، روی کیفیت فنی آنها تاثیر منفی گذاشته است. موضوعی که نارضایتی دو دروازه‌بان پرسپولیس را در پی داشته و باید اعتراف کرد که هر دو دروازه‌بان را بابت حضور در پرسپولیس پشیمان کرده است.

باتوجه به شرایط موجود، احتمال جدایی یکی از دو دروازه‌بان پرسپولیس در نیم‌فصل زیاد است و حتی از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد تصمیمات ابتدایی در این خصوص گرفته شده است.

شایعات از این حکایت دارد که دو باشگاه فولاد و سپاهان، برای جذب سوشا مکانی چراغ سبز نشان داده‌اند تا از وجود این دروازه‌بان 27 ساله در ترکیب خود استفاده کنند.

البته دراین بین زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهادهای داخلی و خارجی نیلسون نیز به گوش می‌رسد که هنوز رسمی نشده و فقط به صورت غیر رسمی مطرح شده است.

پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند و درخشان حاضر نیست به همین راحتی‌ها، یکی از دو دروازه‌بان خود را از دست بدهد، مگر اینکه جانشینی برای آنها بیابد.

همین موضوع بهانه‌ای است برای طرح یک معاوضه. می‌گویند شاید سوشا مکانی به سپاهان برود و شهاب گردان دوباره راهی پرسپولیس شود. اتفاقی که با توجه به شرایط گردان در سپاهان و نیمکت نشینی‌اش در دو بازی گذشته بعید نیست. از طرفی گردان در مصاحبه‌ای مدعی شده که دلیل نیمکت نشینی‌اش فنی نیست و همین مساله، ناراحتی حسین فرکی را در پی داشته است.

بر همین اساس شاید گردان، گزینه پرسپولیسی‌ها برای حضور در تهران باشد و البته کنار نیلسون. او سابقه بازی در پرسپولیس و مهم‌تر از این در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به همین دلیل نمی‌تواند گزینه نامناسبی برای دروازه سرخ‌ها باشد.

آن طرف مکانی هیچ گاه هراسی نداشته که بگوید کار کردن زیر نظر فرکی و احمد سجادی افتخار است. او علاقه‌مند است تا با این دو مربی کار کند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که نیم‌فصل به نصف جهان کوچ کند تا پیراهن سپاهان را بپوشد. سوشا در فولاد و زیر نظر فرکی روزهای فوق‌العاده‌ای را گذراند و یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم بود.

معاوضه سوشا - گردان یکی از بحث‌های چند روز اخیر باشگاه پرسپولیس بوده است. به نظر می‌رسد هر دو طرف علاقه‌مند به این انتقال هستند.

گردان یک نیم‌فصل را در پرسپولیس گذراند اما هیچ گاه به نیمکت نشینی اعتراضی نکرد. سوشا هم نشان داده که هر وقت زیر نظر فرکی و سجادی کار می‌کند به اوج می‌رسد و خود را تا قواره یک دروازه‌بان ملی بالا می‌کشد.

همین آیتم‌ها باعث شده تا این معاوضه، جدی‌تر از همیشه دنبال شود. البته شاید حالا مسئولان دو باشگاه اقدام به تکذیب این گزارش کنند اما در نیم‌فصل اتفاقاتی در راه است که یکی شان همین معاوضه خواهد بود. پس منتظر می‌نشینیم تا نیم فصل.(ایران ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها