با ۵۰ میلیون چقدر بستنی قیفی می‌شود خرید؟

هفته گذشته هفت نفر از اعضای شورای شهر و شهرداری سیرجان به صورت دسته جمعی بازداشت شدند که واقعا جا دارد...
کد خبر: ۷۲۵۲۴۳
با ۵۰ میلیون چقدر بستنی قیفی می‌شود خرید؟

جام جم سرا: ...جا دارد چی؟ هیچی بابا! همین طوری جا دارد.
در اخبار مربوط به این بازداشت آمده بود که بودجه سالانه شهرداری سیرجان چیزی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان بوده که ارقام قابل توجهی از این بودجه از سوی این عزیزان دست اندرکار به سرنوشت نا‌معلومی دچار شده است. گفته شده پرونده این عزیزان زحمتکش مفتوح است و احتمالاً عزیزان دیگری هم در نوبت بازداشت هستند.

اما بخش کمیک ماجرا آنجاست که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند: در سال جاری تنها در یک پروژه آسفالت شهری از ۴ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته فقط ۵۰ میلیون تومان صرف پروژه شده است که واقعا جای تشکر و قدردانی از دست اندرکاران دارد که حداقل به آن ۵۰ میلیون تومان رحم کرده‌اند. به این فکر کنید که با ۵۰ میلیون تومان چقدر می‌توان برای سیرجانی‌ها بستنی قیفی خرید.

واقعا ما نباید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم؟ چرا متأسفانه همه به آن ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از دست رفته فکر می‌کنند و کسی متوجه آن ۵۰ میلیون تومان دست نخورده که نیمه پر لیوان است توجه نمی‌کند؟ چرا توجه نمی‌کنند که با ۵۰ میلیون تومان چقدر می‌توان برای مردم بستنی قیفی خرید؟ (ایران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سعید123
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
همش یه استادیوم آزادی میشه بستنی داد وا مگه چقدر☻
S
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
كشف مهمی نكردید راحت بگم نیاز چندانی به زحمت برای گشتن نیست بیایید اینطور نگاه كنیم : شما كشف كنید كجا دزدی نمیشه بجای اینكه كشف كنید كجا دزدی میشه
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
وای........... اس! یعنی متوجه نشدین این مطلب طنز هس؟

نیازمندی ها