متهمان سابقه دار با تهدید قمه و چاقو از ده‌ها نفر در محله​های مختلف تهران سرقت کرده​اند

دستگیری 6 زورگیر حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس آگاهی، از انهدام سه باند بزرگ سرقت و خفت گیری و دستگیری 64 نفر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۷۳۸
عملیات شبانه پلیس برای دستگیری 64 سارق و زورگیر تهران

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح عملیات شب گذشته ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار داشت: ماموران این پلیس شب گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله محور عملیات گسترده‌ای را در سطح شهر تهران انجام دادند و سه باند سرقت منزل، تعداد زیادی زورگیر و جمعی از سارقان لوازم خودرو را دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات شب گذشته همچنان ادامه دارد، از دستگیری 64 سارق و زورگیر طی این عملیات خبر داد و گفت: عملیات رصد سارقان و زورگیران دستگیر شده از یک ماه گذشته آغاز شده که ماموران پلیس شب گذشته دستگیری سارقان و زورگیران شناسایی شده را در دستور کار خود قرار دادند و طی یک عملیات هماهنگ اقدام به دستگیری آنها کردند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص سابقه‌دار بودن افراد دستگیر شده نیز گفت: اکثر متهمان دستگیر شده دارای سابقه جرایم مشابه بوده و حتی در برخی موارد این متهمان در طرح‌های چندماه گذشته دستگیر شده و در اختیار مقام قضائی قرار گرفته بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متأسفانه تعدادی از این افراد پس از دستگیری در طرح نوروزی امسال آزاد شدند و با راه‌اندازی باند سرقت، جرایم گذشته خود را ادامه می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، از اجرایی شدن چند طرح مشابه تا یکی، دو هفته آینده خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به موضوع اقدامات پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های مناسبی در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی با شهرداری تهران در خصوص تسهیل حمل و نقل انجام شده و در حوزه انتظامی و امنیتی نیز همچون سنوات گذشته پلیس در سطح معابر حضور پررنگ دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها