تحولات سرخ‌ها بالاخره کلید خورد

علی دایی برکنار شد؛ درخشان سرمربی جدید

جام جم ورزشی: محمد عباس زاده بر خلاف هفته های پایانی فصل گذشته که موفق شد 5 گل برای سرخ ها به ثمر برساند و بازیکن مفیدی برای دایی باشد امسال یکی از ضعیف ترین چهره های تیمش بوده.
کد خبر: ۷۱۴۷۶۸
نارضایتی دایی از پدیده پرسپولیس

عباس زاده که تنها یک گل از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس به ثمر رسانده حضور مثبتی در خط حمله ندارد و البته در کار تیمی و دوندگی به کمک همبازیانش نمی آید.هر چند عباس زاده مقتابل تراکتورسازی بیشتر دوید و بیشتر تلاش کرد اما باز هم بازیکن مفیدی برای تیمش نبود و خودخواهی و پاس ندادن به طارمی و البته حضور ناموفق در حملات کاری از پیش نبرد و حتی یک بار هم در موقعیت گلزنی قرار نگرفت.
علی دایی که در حین بازی هم تذکراتی به این مهاجم مازندرانی داد بعد از بازی از عملکرد او انتقاد کرد و شاید اگر دستش خالی نبود به این بازیکن میدان نمی داد.
در شرایطی که دایی از عباس زاده رضایت ندارد به احتمال فراوان هادی نوروزی از بعد از ظهر امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت خواهد کرد و بعید نیست تا در دیدار با نفت مسجد سلیمان به جای عباس زاده در ترکیب اصلی بازی کند.
نوروزی که هیچ وقت در کناره ها عملکرد خوبی نداشته و نمایش هایش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته می تواند در نوک خط حمله قدرت گلزنی اش را به علی دایی و هوادران ثابت کند کما اینکه او در مقطعی که به عنوان مهاجم نوک در پرسپولیس بازی کرد آمارجالبی در گلزنی داشت.
با این حساب بعید نیست دایی از هادی نوروزی – اگر شرایط بدنی اش برای بازی کردن در ترکیب اصلی مناسب باشد - در راس خط حمله خود بهره بگیرد و مهدی طارمی و عالیشاه در چپ و راست نوری خط سه نفره پشت سر او را تشکیل دهند تا عباس زاده از ترکیب بیرون برود.شاید هم طارمی مثل بازی با تراکتورسازی مهاجم نوک باشد و علی عسگری در بال چپ به جای محمد عباس زاده بازی کند.

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها