افشاگری به سبک هادی آیت الهی

کفاشیان با فرکی مذاکره کرده بود

جام جم ورزشی: آیت‌اللهی درباره اعلام نامزدهای دستیاری کروش گفت که عزیزی خادم باید در این زمینه پاسخگو باشد. او همچنین از ارائه پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی توسط کفاشیان به فرکی در صورت عدم صعود به جام جهانی پرده برداشت.
کد خبر: ۷۱۲۸۹۷
کفاشیان با فرکی مذاکره کرده بود

نایب رییس فدراسیون فوتبال درخصوص معرفی اسامی نامزدهای دستیاری کروش در تیم ملی که روز گذشته توسط عزیزی خادم انجام شد، بیان کرد: قرار بر این شد اسامی نامزدها به صورت محرمانه به کمیته فنی ارائه شود و پس از تایید و مذاکره با این نامزدها، لیست مورد نظر به کروش معرفی شود. این در حالی بود که اصلا صحبتی در مورد نامزدها و مشخص شدن این افراد نشده بود و من به شخصه به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه از این موضوع بی‌خبرم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه قرار نبود پیشنهاد اسامی نامزدهای دستیاری کروش توسط هیات رییسه به کمیته فنی فدراسیون فوتبال رسانه‌ای شود گفت: به هیچ وجه قصد نداشتیم خدای ناکرده نام برخی افراد مورد هجمه قرار گیرد و قصد داشتیم این موضوع ابتدا در کمیته فنی مطرح شود و اگر این کمیته موضوع را تایید کرد باب مذاکرات با افراد باز شده و در نهایت پیشنهادهای مورد نظر از طریق کفاشیان به کی‌روش ارائه شود.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اتفاق روز گذشته خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاق روز گذشته این مسیر را طی نکرده و این موضوع بیشتر گمانه‌زنی بوده که بعضی از اعضای هیات رییسه این کار را انجام داده‌اند و بهتر بود که این موضوع ابتدا در جلسه هیات رییسه مطرح می‌شد و بیخود هم نام برخی افراد که اسامی‌شان آورده شده است، مطرح نمی‌شد.

آیت‌اللهی با بیان اینکه سال قبل مذاکره‌ای با حسین فرکی برای سرمربی‌گری تیم ملی انجام شده بود، تصریح کرد: آقای کفاشیان سال قبل با آقای فرکی صحبت کرده بودند که در صورت صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی، سرمربی‌گری تیم ملی را بپذیرند. حال چگونه به فردی که سرمربی‌گری تیم ملی پیشنهاد شده، بحث دستیاری را مطرح می‌کنند؟! خب این مسئله به شخصیت افرادی چون آقای فرکی برمی‌خورد. علاوه بر این در کنار نام ایشان نام برخی افراد آورده شده که باید قد و قواره آن‌ها را برای دستیاری تیم ملی بررسی کنند.

وی افزود: آقای فرکی شخصیت بزرگی دارد و 8 سال هم در تیم ملی به عنوان دستیار فعالیت کرده و کارنامه او در رده باشگاهی هم کاملا مشخص و قابل دفاع است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اعلام اسامی توسط عزیزی خادم اظهار کرد: این اتفاق نظر مجموع اعضای هیات رییسه نیست و من هم این مسئله را نمی‌دانم، بنابراین خود ایشان باید در این خصوص پاسخگو باشد. آنچه در هیات رییسه مطرح شد این بود که ابتدا لیستی به صورت محرمانه به کمیته فنی ارائه شود و اصلا بحثی درخصوص نامزدها صورت نگرفت.

آیت‌اللهی ادامه داد: برخی از اعضا ابتدا عنوان کردند که نامزدها توسط خود کروش معرفی شوند اما برخی دیگر گفتند اجازه دهید این پیشنهاد توسط هیات رییسه صورت گیرد اما ما گفتیم اگر قرار است چنین اتفاقی صورت گیرد به صورت محرمانه به کمیته فنی اسامی را اعلام کنند و پس از بحث و مذاکرات انجام شده و اعلام آمادگی توسط نامزدها، تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنوز تکلیف تمدید قرارداد کروش مشخص نشده است گفت: وقتی که هنوز قرارداد کروش را مشخص نکرده‌ایم چگونه اسامی مربیان را اعلام می‌کنیم. این موضوع برای ما جای سوال دارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها