نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوموند اعتراف کرد: ملتهای عرب هرگز موجودیت اسرائیل را به رسمیت نخواهند شناخت.
کد خبر: ۷۱۱۶۳

شارون همچنین در تشریح انگیزه و علت عقب نشینی از غزه گفت : برای رهایی از وضعیت بسیار دشواری که در غزه وجود دارد ، باید تلاش کنیم ، باید از این جنگ دایم که از 120 سال پیش تاکنون ادامه دارد ، رهایی یابیم.
هزاران امریکایی در پاسخ به خودداری پنتاگون از انتشار کامل گزارش ها و عکسهای مربوط به رسوایی زندان ابوغریب در نامه ای این عمل را محکوم کردند.
در این نامه که بیش از چند هزار امضائ به همراه آن است ، از کنگره امریکا و رئیس جمهور این کشور خواسته شده هرچه زودتر به طور رسمی از تشکیل یک کمیسیون غیردولتی حقیقت یاب برای روشن کردن حقایق ابوغریب حمایت کنند.
بر اساس پیش نویس طرح ارائه شده به مجمع ملی عراق ، دادگاه جنایی ویژه عراق اجازه یافت قضات ایرانی و کویتی را نیز در محاکمه صدام مشارکت دهد.
در این پیش نویس با تاکید بر استقلال کامل دادگاه اعلام شد ، وظیفه آن بررسی جنایات جنگی و ضد بشری است و با این که مقر آن در بغداد است ، می تواند جلسات دیگر خود را در شهرهای مختلف عراق برگزار کند.
گروهی موسوم به سربازان شام وابسته به تشکیلات القاعده تهدید کرد ، 9 تن از شخصیت های سیاسی و مذهبی شیعی لبنان از جمله علامه شیخ محمد حسین فضل الله از مراجع شیعی این کشور را ترور خواهد کرد.
این گروه در بیانیه ای ، اسامی نبیه بری رئیس مجلس ، شیخ عبدالامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه ، علامه سید محمد حسین فضل الله از مراجع شیعه ، محمد رعد رئیس فراکسیون وفا مقاومت حزب الله در مجلس ، شیخ محمد یزبک عضو شورای حزب الله ، شیخ نبیل قاووق مسوول حزب الله در جنوب و علی الامین مفتی منطقه صور و جبل عامل را مطرح کرده است.
نخست وزیر انگلیس ، مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی و شیطانی عنوان کردن سیاست خارجی امریکا را گامی به سوی تندروی تروریستی خواند.
وی بدون اشاره به جنایات گسترده امریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اسلامی گفت : در این کشورها مطالبی نوشته و بیان می شود که از اسلام ستیزی امریکا و اسرائیل حکایت دارد ، در حالی که امریکا درصدد محدود کردن اسلام و مسلمانان نیست .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها