اکران شهر موش‌های 2 در بسیاری از سالن‌های سینمایی به سئانس فوق‌العاده رسید

پرچم موش‌ها بالاست

شهر موش‌ها آغاز خیره‌کننده‌ای داشت. طی دو روز اول اکران، این فیلم 210 میلیون تومان فروخت و اکرانش در شرایطی به سئانس‌های‌فوق العاده کشیده شده که سالن‌های نمایش‌دهنده پر بودند. در همین حال فروش «آذر، شهدخت و پرویز و دیگران» هم از مرز یک میلیارد عبور کرد و «کلاشینکف» هم 1.5 میلیاردی شد. رضا عطاران هم با فرش قرمز از مرز سه میلیارد فروش گذشت.
کد خبر: ۷۱۰۹۱۳

با اکران فیلم خاطره‌برانگیز «شهر موش‌ها» از چهارشنبه گذشته، بار دیگر سینماها رونق گرفت و مردم برای دیدن عروسک‌های مورد علاقه خود بر پرده نقره‌ای، اکران‌های آخر هفته را به سئانس‌های فوق‌العاده کشاندند. در همین حال فیلم‌های دیگر نیز موفق شدند رکوردهای فروش خود را جابه‌جا کنند.

علی سرتیپی از فروش 210 میلیونی شهر موش‌ها در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست. مدیرعامل فیلمیران به ایسنا گفت: «شهر موش‌ها» در تهران پنجشنبه شب، 135 میلیون و چهارشنبه شب 75 میلیون فروخته است که این استقبال بی‌سابقه‌ای است. او همچنین اظهار کرد: اکران شهرستان‌های این فیلم چون هنوز به طور کامل شروع نشده، آمار دقیق فروش را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد. به گفته سرتیپی، تمام سینماها از جمله آزادی‌ و ملت به سئانس فوق‌العاده رسیدند و تمام سالن‌ها از جمهوری به بالا در همه سئانس‌ها پُر بودند.

او همچنین اظهار امیدواری کرد: سینماهای پایین‌تر از جمهوری ظرف امروز و فردا به شرایط فوق‌العاده برسند.

به گفته سرتیپی، کل فروش سینما قدس در روز پنجشنبه هشت میلیون بوده که برای این سینما که در آستانه تعطیلی بوده، رقم خیلی خوبی است. یکی از تهیه‌کنندگان «شهر موش‌ها» گفت: مردم از فیلم خوششان آمده و با آن در طول فیلم همراهی می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این روند هر روز استقبال گرم‌تر شود.

سرتیپی همچنین درباره تعداد سینماهای اکران‌کننده این فیلم به کارگردانی مرضیه برومند توضیح داد: در مجموع ما 24 سالن سینما در تهران داریم و تبلیغات خیلی خاص تلویزیونی هم نداریم و مانند بقیه فیلم‌ها هستیم و بیشتر در فضای مجازی تبلیغات داریم.

همچنین امیر قطبی، مسئول پخش «فیلمیران» از فروش یک میلیارد و 825 میلیونی «ردکارپت» ساخته رضاعطاران در تهران و یک میلیارد و 250 میلیونی این فیلم در شهرستان‌ها خبر داد و به فارس گفت: این فیلم تا پنجشنبه شب در مجموع پس از 60 روز نمایش سه میلیارد و 75 میلیون تومان فروخته است.

به گفته او «کلاشینکف» سعید سهیلی پس از 34 روز نمایش تا پنجشنبه شب 950 میلیون تومان در تهران و 525 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است که در مجموع فروشش به یک میلیارد و 475 میلیون تومان رسیده است. غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری هم درباره آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «فرشته‌‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی بیان کرد: فروش این فیلم روز چهارشنبه 10.5 میلیون تومان و روز پنجشنبه 23 میلیون تومان بوده است. او ادامه داد: با احتساب آخرین ارقام فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سینماها‌، کل فروش این فیلم به 513 میلیون تومان رسیده است.

به گفته مدیر پخش حوزه هنری‌، فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی همچنان در 16 سینما به اکران خود ادامه می‌دهد.

آخرین خبر از فروش فیلم «آذر، شهدخت و پرویز و دیگران» نیز از این موضوع حکایت دارد که فروش این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی از مرز یک میلیارد تومان گذشته است. آخرین ساخته بهروز افخمی در یک ماه نمایش‌اش در تهران 793 میلیون و 200 هزار تومان و در شهرستان‌ها 192 میلیون تومان فروخته است که در مجموع فروش‌اش از یک میلیارد گذشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها