ممنوعیت تردد خودروهای سنگین همزمان با بازگشایی مدارس

رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر این‌که تردد خودروهای سنگین غیرمجاز از جمله جرثقیل و میکسر در دو هفته ابتدایی شروع سال تحصیلی ممنوع است، گفت: با سواری‌ها و مینی‌بوس‌های غیرمجاز سرویس مدرسه بویژه خودروهای فاقد آرم برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۵۶۸

سرهنگ تیمور حسینی در گفت‌وگو با مهر افزود: در ایام بازگشایی مدارس به منظور تقویت نیروهای پلیس راهور از نیروهای انتظامی به عنوان نیروی کمکی استفاده خواهد شد، همچنین ماموران و گشت‌های ترافیکی ویژه در معابر بویژه مکان‌های پرتردد و نقاط بحرانی مستقر می‌شوند.

وی با بیان این‌که در روزهای نخست بازگشایی مدارس، طرح تشدید کنترل محدودیت‌های ترافیک از جمله ورودی‌های زوج وفرد و طرح ترافیک اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این ایام با حرکات مخاطره‌آمیز، سرعت غیرمجاز و معاینه فنی، برخورد جدی‌تری خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران، در دو هفته نخست بازگشایی مدارس، نیروهای پلیس با توقف‌های حاشیه‌ای بویژه در اطراف مدارسی که در تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلی هستند، اعمال قانون می‌کنند. همچنین افسران مجرب راهنمایی و رانندگی برای آموزش دانش‌آموزان و تشکیل پلیس مدرسه در مدارس حاضر می‌شوند. حسینی با اعلام این‌که گروه‌های ویژه پلیس برای رفع سدمعبرهای ناشی از تصادفات و توقف‌های دوبله افزایش می‌یابد، تاکید کرد: با تخلفات ساکن در محدوده گروهی شهر، پایانه‌های حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری برخورد می‌شود، ضمن این‌که از گروه‌های ویژه برای رفع انسداد ترافیکی استفاده خواهد شد. به گفته وی، در روزهای نخست مهر علاوه بر نیروهای پلیس راهور، وضع ترافیک پایتخت با کمک گشت هوایی نیز کنترل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها