مسعود فرخنده‌طینت تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» از پایان 65 درصد از تصویربرداری این سریال 26 قسمتی طنز خبر داد و گفت: آخرین سکانس‌های مربوط به سکانس‌های خیابانی ضبط شده و از امروز تصویربرداری صحنه‌‌های مربوط به خانه صبور (سیامک انصاری) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۱۹۸

فرخنده طینت درباره روند تصویربرداری این سریال به روابط عمومی شبکه سه گفت: تدوین سریال همزمان با تصویربرداری در حال انجام است و تاکنون هشت قسمت از آن تدوین شده و احسان افشاریان صداگذاری دو قسمت از سریال را آغاز کرده است.

سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی و... بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد، اما در هیچ‌کدام از سبک‌های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. بنابراین به تشویق دو نفر از دوستان خود تصمیم می‌گیرد برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

سیگنال موجود نیست کاری ازگروه اجتماعی شبکه سه است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود و امیر برادران، حمید برزگر، نیما حسن‌نیا، پیمان جزینی و پریسا شمس نگارش متن این مجموعه طنز را برعهده دارند.برخی دیگر از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری محمد کاظمی، مدیر صدابرداری سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس فروزان جلیلی‌فر، مدیر تولید ناصر هادیان‌فر، مدیر تدارکات مرتضی کریمی، مجری طرح داریوش سهرابی و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز کیوان جمالی و....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها