هوادار زیادی در جهان ندارد، بس که تمارض می‌کند و فوتبال بی‌زبان را به ناپاکی و بی‌قانونی می‌کشاند. تمارض او در بازی با مکزیک هنوز از خاطر بینندگان جام جهانی بیستم نرفته و شاید پنالتی گرفته شده در بازی رده بندی هم روی بزرگنمایی او اعلام شد. خطای تیاگو سیلوا خارج از محوطه جریمه بود و تنها بازیکنی در حد و اندازه‌های روبن می‌توانست خودش را در کمال حرفه‌ای‌گری به داخل محوطه هجده قدم پرتاب کند.
کد خبر: ۶۹۵۵۴۶

روبن در پایان دیدار با برزیل و در حالی که چندان از دریافت مدال برنز خود راضی و خواشحال نبود، گفت: ما خیلی به دیدار فینال جام جهانی نزدیک بودیم، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و سوم شدیم. خیلی حیف شد، هلند مستحق رسیدن به دیدار نهایی بود و مدعی جدی قهرمانی.

روبن درباره بازی با برزیل گفت: دیدار نزدیک و متفاوتی بود و ما خیلی خوب بازی کردیم. به این تیم هلند افتخار می‌کنیم چرا که توانستیم در برزیل مقام خوبی به‌دست بیاوریم. تمام سعی خود را به کار بستیم و سوم شدیم و باید به خاطر این مقام جشن بگیریم. هلند به دیدار فینال بسیار نزدیک بود اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت به عنوان سومی بسنده کردیم. هر دو تیم از رسیدن به فینال بازمانده بودند و امیدوار بودند حداقل مقام سومی را کسب کنند.

سومی جام جهانی هم افتخار بزرگی است و ما باید جشن بگیریم. من و تمام بازیکنان تیم، نهایت سعی‌مان را در این تورنمنت انجام دادیم. بسیار به فینال نزدیک بودیم، اما متاسفانه نتوانستیم به دیدار پایانی راه پیدا کنیم. درباره خداحافظی از تیم ملی هم باید بگویم تا جایی که بدنم اجازه دهد برای تیم ملی هلند بازی خواهم کرد و به هیچ عنوان قصد خداحافظی ندارم. روبن درباره پیوستن به منچستریونایتد نیز گفت: فان‌خال گفت برای من همیشه در تیم او جایی وجود دارد اما من قصد پیوستن به منچستریونایتد را ندارم و این را به فان‌خال هم گفتم. من از وضعم در بایرن مونیخ راضی‌ام اما او گفت برای من در منچستریونایتد همیشه جایی وجود خواهد داشت. وی درباره اهمیت اندیشه‌های فان‌خال در تیم ملی هلند گفت: بهترین سرمربی است که تاکنون داشته‌ام. ما با یکدیگر رابطه بسیار خوبی داریم. او بعد از بازی به من گفت همراهش به منچستریونایتد بروم، اما من این کار را انجام نخواهم داد. بایرن مونیخ برای من خانه امن و راحتی است، پس دلیلی ندارد همراه فان‌خال به منچستریونایتد بروم. این مربی بزرگ با اندیشه‌های خود تیم هلند را به این نقطه رساند و از این بابت بسیار خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها