گزارشی از پشت صحنه برنامه رنگین‌کمان

کارگاه زندگی در صدای سلامتی

برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، با موضوع بررسی «رسانه‌های اجتماعی، فرصت‌ها و تهدیدها» پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۹

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» امروز از ساعت 9 و 5 دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه از موج اف‌ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود و سرهنگ علی نیک‌نفس، معاون تشخیص صلاحیت سایت‌های مجازی پلیس فتا و جواد افتاده، تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی با حضور در این برنامه به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه‌های اجتماعی می‌پردازند.

برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی روزهای زوج هر هفته تقدیم شنوندگان رادیو سلامت می‌شود و به یکی از شاخه‌های سلامت از دیدگاه اجتماعی می‌پردازد.

فخرآباد به رادیو نمایش رسید

نمایش فخرآباد به کارگردانی مهین فردنوا از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، داستان این نمایش درباره پیرمرد و پیرزنی است که به همراه دو دختر و تنها پسرشان زندگی می‌کنند تا این‌که شبی، پیرزن خواب خواهر شوهرش را می‌بیند و پس از آن در حالی که پیش از آن گمان می‌کردند او سال‌هاست از ایران خارج شده به جستجوی او می‌پردازند.

ماندانا محسنی، رویا فلاحی، احمد گنجی، زهره مجابی، احمد ایرانی‌خواه، سیما خوش‌چشم، بهناز بستان‌دوست، سعیده فرضی، سوسن مقصودلو و مهرداد مهماندوست بازیگران این نمایش رادیویی هستند، شهناز دهکردی تهیه‌کنندگی و سردبیری، پیروز صدرایی صدابرداری و نرگس موسی‌پور افکتوری آن را برعهده دارند.«فخرآباد» به نویسندگی شاپور عظیمی و با تنظیم رادیویی فرهاد امینی، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

تربیت دینی خانواده در رادیو معارف

«خانه مهر» که امروز از رادیو معارف پخش می‌شود به بررسی نقش زنان و مادران در تربیت دینی خانواده می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» با هدف الگوسازی براساس سبک زندگی اسلامی طراحی شده که زهرا فخرروحانی در آن به بررسی نقش زنان و مادران در تربیت دینی خانواده می‌پردازد.

همچنین تقویت منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی، ‌حمایت از تشکیل خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن، ایمن‌سازی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی، متناسب کردن سبک زندگی با فرهنگ دینی و تبیین مهارت‌های زندگی از اهدافی است که در این برنامه دنبال شده است.

برنامه زنده و صبحگاهی «خانه مهر» کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه‌کنندگی اعظم ایرانی و گویندگی محبوبه شیرعلی سه‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تقدیم شنوندگان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها