گفتگو با بازیگر مردی که در 42 سالگی ازدواج کرده‌است

زندگی پر از عشق سیامک انصاری و همسرش/ عکس

بیش از 30 درصد از مراحل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی پشت سر گذاشته شده و در استودیویی از خیابان سبلان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۴۶۸۹
بازی سیامک انصاری در سریالی با موضوع «سودای خوانندگی»

مسعود فرخنده طینت تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است » درباره آخرین وضعیت پروژه گفت: تصویربرداری سریال در استودیویی در خیابان سبلان ادامه دارد و بازیگرانی که بیشترین بازی را در این لوکیشن دارند، سیامک انصاری، علی صادقی، آناهیتا همتی، امید روحانی و محمود بصیری هستند.

وی افزود: این سریال از سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کلید خورده است و اکنون 30 درصد آن تصویربرداری شده. تاکنون در لوکیشن های مختلفی از جمله خانه پرهام در خیابان وفامنش، استودیویی زیرزمینی حوالی فاطمی، هتل شیان ضبط داشته ام و یکسری سکانس ها هم خیابانی بوده اند که حوالی شهرک غرب برداشت کردیم.

تهیه کننده مجموعه های "سیام و تیام" و "بچه های بوستان" در پاسخ به این که با توجه به مضمون قصه آیا برای تصویربرداری به خارج از کشور نیز سفر خواهید کرد یا نه، ادامه داد: نه، طراح صحنه سریال زحمت زیادی کشیده و مکان هایی را پیدا کرده‌اند که به لحاظ تصویری به لوکیشن های خارجی نزدیک است. گروه برای تصویربرداری به کشورهای خارجی نمی رود اما ممکن است در صورت نیاز به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا برویم و نماهایی عمومی از این کشور برداشت کنیم اما دکوری بزرگ برای طراحی شبکه های خارجی ساخته ایم که در داستان به اصطلاح استودیوهای شبکه های ماهواره ای است.

مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» کاری ازگروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی مسعود فرخنده طینت در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید می شود.

سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبک های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

طرح این مجموعه توسط علی مسعودی نوشته شده است و ادامه نگارش آن را اکبر روح برعهده دارد. همچنین امیر برادران نیز در ادامه به گروه نویسندگان سریال می پیوندد.

برخی دیگر از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد کاظمی، مدیر صدابرداری: سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر، مدیر تولید: ناصر هادیان فر، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، مجری طرح: داریوش سهرابی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیوان جمالی و...

(روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها