فیفا تحقیقات خود را پیرامون پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر فراز تمرینات تیم ملی فرانسه آغاز کرده است. گرچه مشاهده هواپیمای بدون سرنشین در ابتدا خنده بازیکنان فرانسه را در پی داشت، اما با واکنش شدید دیدیه دشان مواجه شد. دشان در این‌باره گفت: «این مساله به ما بستگی ندارد. فیفا باید وارد این مساله شود و تحقیقات کاملی در این مورد انجام دهد. ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم کسی حریم خصوصی ما را نقض کند.»
کد خبر: ۶۸۴۴۲۶

استرس مهاجم نیجریه

مهاجم اولین حریف ایران در جام جهانی می‌داند انتظارات از تیم ملی نیجریه در جام جهانی چقدر بالاست. اوسازه اودموینگی، مهاجم تیم استوک سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در اردوی نیجریه گفت: «دو سال در کنار تیم ملی نبودم و می‌دانم انتظارات از من و تیممان چقدر زیاد است. فشار زیادی را احساس می‌کنم، چراکه به تیم قهرمان آفریقا برگشته‌ام و باید سعی کنم بهترین بازی‌ام را بدون هیچ استرسی انجام دهم.» اوسازه در کنار امانوئل امنیکه و ویکتور موسس، مهاجمان نیجریه را تشکیل می‌دهند و همه از این بازیکنان انتظار گلزنی دارند.

بحران در اردوی نیجریه

در آستانه بازی تیم ملی مقابل نیجریه اخبار جالبی از اردوی حریف ایران به گوش نمی‌رسد. رسانه‌های نیجریه خبر داده‌اند در جریان بازدید رئیس مجلس سنای نیجریه از اردوی تیم ملی این کشور، او جلسه‌ای خصوصی با سرمربی و بازیکنان این تیم داشته، جلسه‌ای که برای جلوگیری از یک بحران تشکیل شده است. گفته می‌شود بازیکنان تیم ملی نیجریه تهدید کرده بودند در صورت نگرفتن سهمشان از پاداش فیفا، بازی مقابل ایران را تحریم خواهند کرد و جلوی این تیم بازی نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها