بازتاب «بنیاد برکت» در شبکه آموزش

برنامه «دوربین هفت» که از شبکه آموزش پخش می‌شود مدرسه‌سازی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مناطق محروم کشور را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۹

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، بنیاد برکت که شش سالی است زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفته ساخت هزار مدرسه در روستاهای کشور را آغاز کرده است.

مستند گزارشی دوربین هفت با معرفی مدارس بنیاد برکت تلاش می‌کند فرهنگ توجه به توسعه فعالیت‌های آموزشی در مناطق محروم را گسترش دهد. همچنین ضرورت مشارکت همگانی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم را توسط بنیاد برکت به عنوان الگویی برای دیگر نهادها مورد توجه قرار داده است.

برنامه «دوربین هفت» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی هر روز در ساعات 20 و 22 و 50 دقیقه از شبکه آموزش پخش می‌شود. شبکه آموزش همچنین تولید سری دوم مستند علت‌ها (زمین‌ خانه ما) را آغازکرده است. این مستند که به کارگردانی فتح‌الله حداد ساخته می‌شود، در سری دوم به فرصت‌ها و تهدیدهای محیط زیستی استان هرمزگان می‌پردازد. حداد درباره این مستند گفت: هر یک از استان‌های کشور ویژگی‌های مهمی از نظر محیط‌زیست دارند که بررسی آنها در کنار تهدید‌ها و آموزش حفظ محیط‌زیست ضروری است. این مستند تلاش می‌کند تا ضمن معرفی ارزش‌های زیست‌محیطی و انسانی در این منطقه شرایط بحرانی، غفلت و کم توجهی به وجود آمده را نقد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها