راه‌اندازی یک کسب و کار

شبکـه اجتماعی رژیمـی‌ها

بتمن‌های شبکه اجتماعی

یک نیکوکار که در شبکه اجتماعی توییتر با نام HiddenCash@ فعالیت می‌کند، هفته گذشته در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا، پاکت‌های پول حاوی صد دلار را قرار داد و در صفحه توییتر خود، سرنخ‌هایی برای یافتن این پاکت‌ها در اختیار Followerهایش گذاشت.
کد خبر: ۶۸۰۴۶۳

جویندگان گنج گزارش می‌دهند که بسیاری در محل‌های عمومی از جمله پارک‌ها، پارکینگ‌ها و حتی توالت‌های عمومی به دنبال رسیدن به گنجی هستند که وعده‌اش از طریق HiddenCash@ داده شده و در تلاشند نخستین کسی باشند که به این پاکت پول دست پیدا می‌کنند.

افرادی که این پاکت پول را پیدا کنند از خود و گنج یافته‌شان عکس گذاشته و در توییتر منتشر می‌کنند.

این انسان نیکوکار که چنین هدیه‌هایی در اختیار مردم می‌گذارد چه کسی است و چه هدفی از این بازی دارد؟

توییت‌های قبلی نشان می‌دهد که او در تجارت ملک به پول فراوانی دست یافته است و این اقدام را تجربه‌ای اجتماعی می‌خواند. او از کسانی که پول را یافته‌اند می‌خواهد آن را به نیازمندان کمک کنند و بسیاری از یابنده‌های گنج هم، بخشی یا تمام این پول را به خیریه‌ها و دیگر جنبش‌های خیرخواهانه اهدا می‌کنند.

این اقدام خیرخواهانه و در عین حال خلاقانه، موفق شد برای این حساب در یک هفته، 137هزار مخاطب ایجاد کند.

این میلیونر مرموز در نظر دارد جنبشی خیرخواهانه و ملی را از طریق اقداماتی خلاقانه ایجاد کند. بازی‌سازی چنین اقداماتی روشی جالب برای انجام کارهای خیرخواهانه است.

گفتنی است بازی‌سازی کردن یعنی تطابق یک عمل جدی با نظام بازی‌های قدیمی‌تر، حال این تطابق، گرفتن جایزه برای انجام کاری باشد، یا تفریحی که از برنده شدن آن بازی حاصل می‌شود.

این فرد اعلام کرده است که بزودی برای انجام کارهای شغلی به لس‌آنجلس می‌رود و بعد قصد دارد در نیویورک، سن خوزه و... آن را ادامه دهد تا زمانی که جمع مبالغی که اهدا کرده است، عددی شش رقمی شود. به نظر می‌رسد بتمن‌های جدیدی در شبکه اجتماعی مشغول فعالیت هستند که ترجیح می‌دهند به‌ جای پوشیدن لباس خفاشی، از پولشان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها