طی روزها و ماه‌های گذشته راجع به رویارویی هاشم بیک‌زاده با لیونل مسی در فضای مجازی خیلی گفته و نوشته‌اند و بعضی‌ها نیز برای این هماورد شعر سروده بودند، اما حالا شرایط طوری شده که باید برای حضور هاشم بیک‌زاده در جام‌جهانی دعا کنیم، چرا که آسیب‌دیدگی کابوس از دست دادن حضور در جام‌جهانی برزیل را پیش روی مدافع خوب فوتبال کشورمان قرار داده است.
کد خبر: ۶۷۸۱۶۴

هر چند که پیش از دیدار با مونته‌نگرو، حرفی از آسیب‌دیدگی بیک‌زاده به میان نیامده بود، اما او وقتی در مقابل این تیم به میدان رفت از نوع دوندگی‌اش می‌شد حدس زد که دچار آسیب‌دیدگی است. او در 15 دقیقه‌ای که در زمین بود در یک حرکت رو به جلو خوب ظاهر شد و سانتر خوبی را هم روی دروازه حریف داشت، اما در دقیقه 15 و در شرایطی که قصد داشت به عقب برگردد، دچار گرفتگی شدید عضله پا شد تا با ناراحتی و خشم زیاد زمین مسابقه را ترک کند. شدت خشم هاشم به حدی بود که ضمن غرولند سر پزشک تیم ملی، در حین خروج نیز در جلوی چشم کارلوس کرش، ساق بندش را محکم به زمین زد تا گرچه گفته می‌شود نتیجه آزمایش‌ها شرایط نهایی او را مشخص می‌کند، اما از هم اینک می‌توان حدس زد که بیک‌زاده یکی از پنج بازیکنی خواهد بود که به احتمال زیاد جام‌جهانی برزیل را به دلیل آسیب‌دیدگی ناخواسته از دست خواهد داد.

در پایان مسابقه بدون گل نیز با مونته‌نگرو همه اعضای تیم ملی با هاشم بیک‌زاده ابراز همدردی کردند تا نشان دهند آنها هم از این آسیب‌دیدگی ناخواسته هم‌تیمی و دوستشان حسابی ناراحت هستند، اما به هر صورت باید منتظر بود و دید که این آسیب‌دیدگی چه فرجامی پیش روی مدافع خوب فوتبال کشورمان قرار می‌دهد. به هر صورت در روزهایی که فشار تمرین‌ها و استرس بودن یا نبودن در جام‌جهانی برزیل روی دوش بازیکنان سنگینی می‌کند. در شرایطی که تیم ملی روز جمعه در آخرین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی آنگولا خواهد رفت، باید دعا کرد که آسیب‌دیدگی هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی کشورمان را تهدید نکند.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها