گوگل Rangespan را خرید

در شرایطی که اپل توانسته با پشت سر گذاشتن فروشگاه آنلاین Staples در مقام دومین خرده فروش بزرگ آنلاین دنیا و درست پس از آمازون قرار بگیرد، گوگل شرکت Rangespan را برای بهبود تجربه خرید و فروش آنلاین خرید.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۶

به گزارش وال‌استریت ژورنال فروش آنلاین اپل نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد کرده است و این شرکت فقط با تکیه بر فروش محصولات سخت‌افزاری و محتوای دیجیتال آی‌تیونز توانسته رتبه دوم خرده‌فروشی آنلاین را کسب کند. بنابراین اپل بدون نیاز به خرده‌فروشی‌های دیگر بخوبی از عهده فروش محصولاتش برمی‌آید.

گوگل نیز که سودایی مشابه موقعیت فعلی اپل دارد، با خرید شرکت Rangespan قصد دارد راه‌حل back -end این سرویس را برای خرده‌فروشی آنلاین امتحان کند. این راه به پیش‌بینی روند محبوبیت خرید کالاهای مختلف کمک می‌کند تا فروشندگانی مانند گوگل محصولات مورد نیاز یا دلخواه مشتریان خود را پیش‌بینی کنند. هرچند هنوز قیمت این معامله فاش نشده است، اما بزودی همه سرویس‌های Rangespan تعطیل می‌شود و به گروه سرویس‌های خرید گوگل می‌پیوندد. گفته می‌شود این ادغام به نمایش پیشنهادهای بهتر و بهینه‌تر سرویس جستجوی گوگل می‌انجامد. باید دید آیا گوگل هم می‌تواند مانند اپل به یک شرکت بزرگ خرده‌فروش آنلاین تبدیل شود یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها