کد خبر: ۶۶۷۸۷۴
...و سرانجام پروین رفت

در شرایطی که تا دقیقه 90 صحبت از این بود که علی پروین نیز در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس حضور دارد، اما وقتی عصر دیروز این ترکیب رسما اعلام شد، نه خبری از پروین بود و نه دیگر اعضای هیات مدیره قبلی پرسپولیس.

البته با توجه با مصاحبه تند و تیز علی پروین علیه وزیر ورزش بعید به نظر می‌رسید که سرپرست باشگاه پرسپولیس در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد، اما امیررضا خادم که بیش از آن‌که حرف بزند ترجیح می‌دهد با عملش خود را به مردم و جامعه ورزش بشناساند، خیلی خوب موضوع تغییر و تحولات مدیریتی پرسپولیس را مدیریت کرد تا با انتخاب نفراتی از دو حوزه اقتصادی و ورزشی، چشم‌انداز بهتر و روشن‌تری را پیش‌روی باشگاهی قرار دهد که در کانون توجه هواداران فوتبال قرار دارد.

بدیهی است وقتی قرار به انجام کاری هدفمند و سیستماتیک باشد، باید در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس افرادی حضور می‌یافتند که در دو موضوع فوتبالی و اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشند و از سوابق اعضای جدید این‌گونه برمی‌آید که وزارت ورزش، با دقت و وسواسی خاص به این موضوع نظر کرده است.

به هر صورت موضوع چالش‌برانگیزی که یک‌ماهی می‌شد جامعه فوتبال را تحت‌تاثیر امواج خود قرار داده، با تدبیر خوب خادم به عنوان نماینده وزیر ورزش در بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ختم به خیر شد تا طرفداران پرسپولیس از دل نگرانی تیم‌شان خارج شوند.

حضور مدیران اقتصادی و تحصیلکرده ورزشی و حقوقی در ترکیب هیات مدیره، یقینا چشم‌انداز روشنی از کار مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس را به تصویر می‌کشد و به‌طور طبیعی در روند جدید، دکتر محمد زادمهر و حمید استیلی به‌عنوان دو پیشکسوت خوشنام پرسپولیس باید در تصمیمات فنی باشگاه نقش موثری را ایفا کنند.

هر چند که باید دید با وضع فعلی علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس باقی می‌ماند یا خیر، اما در این میان علی پروین از معادلات مدیریتی باشگاه به طور کل کنار گذاشته شد؛ موضوعی که شاید در کوتاه مدت تبعاتی را برای هیات مدیره جدید ایجاد کند، آخر پروین مدعی است که طی همین مدت چند ماهه حضورش در راس باشگاه، دومیلیارد تومان برای باشگاه خرج کرده و اعتقاد دارد که وزارت ورزش باید این مبلغ را به او بازگرداند. علی دایی نیز هر چند گفته قراردادش سه ساله بوده و مشکلی برای ادامه کار ندارد، اما به‌طور طبیعی اگر می‌خواهد همچنان در راس مجموعه فنی پرسپولیس باشد، باید از قرارداد میلیاردی‌اش صرف‌نظر کرده و با رقمی معقول با مدیرعامل جدید پرسپولیس که ظرف امروز معرفی خواهد شد، قرارداد همکاری امضا کند.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها