اخبار لژیونرهای ایرانی

دانیل لایی خورد، برانشوایگ باخت

کد خبر: ۶۶۴۷۴۹
شهریاری: با فراهم کردن امکانات مطلوب، شاهد روند رو به رشد ساحلی خواهیم بود

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره برگزاری نشست مسئولین فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با باشگاههای لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ پریا شهریاری-رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: سوم اردیبهشت ما نشستی را با مسئولین باشگاههای لیگ برتری فوتبال ساحلی برگزار خواهیم کرد تا در رابطه با روند رو به رشد این رشته ورزشی و همچنین فراهم کردن شرایط ایده آل نسبت به گذشته بحث و تبادل نظر کنیم.
وی افزود: در این نشست که با حضور روسای کمیته های پزشکی، انضباطی و فرهنگی و همچنین مارکو اکتاویو –سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برکزار می شود، در خصوص نحوه هر چه بهتر برگزاری مسابقات،شرایط پزشک های حاضر در تیم ها، مسائل انضباطی، فعال شدن بیشتر کمیته های فرهنگی باشگاهها بحث و بررسی خواهد شد.
شهریاری گفت: پس از صحبتها و مواردی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین روسای کمیته های فدراسیون مطرح می شود؛ جلسه قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار می شود.
گفتنی است؛ نشست فوق روز سوم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
همچنین در این نشست از مدیران باشگاههای دریا نوردان بوشهر و گلسا پوش یزد که عنوانهای اول و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور فصل 92-93 و همچنین باشگاههای یاران اصفهان و فائز کاران مازندران که مقام های اول و دوم مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 92-93 را کسب کردند، تقدیر و احکام قهرمانی به این باشگاهها اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها