روی خط جام​جم ورزشی

تعجب از عملکرد ضعیف مسی

لیونل مسی که در چند هفته اخیر لالیگا اوج گرفته و گل‌های مهمی برای تیمش می‌زند، در دیدار برگشت مقابل آتلتیکومادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شباهتی با آن فوق ستاره هفته‌های پیشین بارسلونا نداشت.
کد خبر: ۶۶۱۷۱۰

در شبی که بارسلونا یک بر صفر شکست خورد تا جایی در جمع چهار تیم نیمه نهایی نداشته باشد، مسی بسیار ضعیف و بد بازی کرد. لیونل مسی در این دیدار هرگز خطری بر روی دروازه تیم مادریدی بوجود نیاورد.

سایت یوفا نیز آماری را از بازی و دوندگی مسی ارائه داده است که براساس آن مسی در این دیدار کمتر از 6.7 کیلومتر دویده است. به این ترتیب مسی در میان تمام بازیکنان بارسلونا البته به غیر از دروازه‌بان کمتر از دویده است. عملکرد بد و ضعیف مسی باعث تعجب رسانه‌های کاتالانی شده است.

تشدید مصدومیت رونالدو

با این‌که کریس رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند بازی نکرد، اما با این حال مصدومیت او تشدید شده است.رسانه‌های اسپانیایی به‌دلیل تشدید مصدومیت این بازیکن از غیبت وی در مرحله نهایی جام حذفی اسپانیا خبر دادند. همسترینگ پای چپ رونالدو آسیب‌دیده‌تر شده است و همین موضوع نگرانی‌های زیادی را بوجود آورده است.

بنابراین گزارش، رونالدو بازی بعدی تیمش در لالیگا برابر آلمریا را از دست خواهد داد و احتمال حضورش در فینال جام حذفی اسپانیا هم چیزی در حدود صفر است.

زمان نامشخص بازگشت زلاتان

مشخص نیست زلاتان ابراهیموویچ که هم‌اکنون روند درمانی خود را پشت‌سر می‌گذارد چه زمانی به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن فرانسه برمی‌گردد.او به دلیل مصدومیت دیدار برگشت تیمش مقابل چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. تیم پاریسی بدون ابراهیموویچ در این دیدار شکست خورد و حذف شد.زلاتان ابراهیموویچ هم‌اکنون دوران درمان خود را در کشورش سوئد پشت‌سر می‌گذارد. برخی از رسانه‌های اروپایی از غیبت او تا پایان فصل خبر داده‌اند.ابراهیموویچ که در جام جهانی حضور ندارد آرزویش مبنی بر قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. او به دلیل مصدومیت فینال جام حذفی فرانسه را هم از دست داده است.

کاپیتان تیم ملی فرانسه انتخاب شد

هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد.

به گزارش ساکرنت این تصمیم را دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه گرفته است. دشان درباره این انتخاب گفت: لوریس کاپیتان تیم من است. او قدرت رهبری بالایی دارد و می‌تواند از عهده مسئولیت خود برآید.

سرمربی تیم ملی فرانسه، ادامه داد: لوریس بازیکنی است که وظایفش را به بهترین نحوه انجام می‌دهد و برای او فرقی نمی‌کند که با چه سختی‌هایی روبه‌رو بوده است. او دروازه‌بان کاملی است و علاوه بر این که وظایف خودش را انجام می‌دهد سعی می‌کند کنترل خوبی نیز روی تیم داشته باشد و بخوبی پیامش را به سایر بازیکنان انتقال می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها