به بازیکنان گفتم به کم قانع نباشید

فرکی: پاداش صعود زیارت خانه خداست

سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از قهرمانی تیم‌ خود در لیگ سیزدهم با ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: در اواخر مسابقات لیگ خودم را فراموش کرده بودم و به فکر مردم بودم.
کد خبر: ۶۶۱۶۹۱
فرکی : تقدیر این بود در تبریز قهرمان لیگ شویم

حسین فرکی در گفت‌وگو با فارس، بعد از قهرمانی تیمش در سیزدهمین دوره لیگ برتر گفت: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

وی ادامه داد: لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود. به شهادت خیلی از مردم کشورمان قهرمانی حق ما بود و از این موضوع خوشحال هستم تقدیر این بود جام حذفی را از دست بدهیم و جام لیگ برتر را در تبریز بگیریم. به شاگردانم گفتم این خواست خدا بود که اگر در اهواز نتوانستیم جام بگیریم حکمت این است که در تبریز آن را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: خیلی زیر فشار بودم. اواخر مسابقات خودم را فراموش کرده بودم و به فکر مردم بودم که آرزویشان قهرمانی فولاد بود که این اتفاق رخ داد.

فرکی در پاسخ به سؤال دیگر فارس، مبنی بر اینکه شما امروز گفته‌اید بعد از عمل جراحی درباره ماندنتان صحبت می‌کنید عنوان کرد: الان صحبت نمی‌کنم اجازه دهید بعدها مفصل صحبت کنیم اما جای نگرانی نیست. فولاد همیشه قدرتمند است و به یک نفر برنمی‌گردد. بلکه مجموعه فولاد قهرمان است و من هم جزئی از این مجموعه هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها