هاشمی: اقتصاد و فرهنگ راه رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، بر تجربیات غنی ایران در «اقتصاد»، «فرهنگ» و «عزم ملی و مدیریت جهادی» بخصوص در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: با این شعار و زیرساخت‌های اقتصادی و سیاسی، باید برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز جمهوری اسلامی در افق 1404 برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۶۵۹۵۶۸

به گزارش ایرنا، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدارهای جداگانه نوروزی با جمعی از مسئولان، وحدت ملی و پرهیز از تندروی را شرط دسترسی به اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر مردم و مسئولان با احترام متقابل و برای سربلندی ایران تلاش کنند، هیچ فرد، گروه و کشوری نمی‌تواند در مسیر پیشرفت ایران مانع‌تراشی کند.

وی در بیان اتفاقات سال گذشته، حضور مردم در انتخابات را بسیار مهم و برای تاریخ ایران موثر دانست و افزود: دستاورد آن حضور امیدواری مردم، آرامش محسوس سیاسی، اقتصادی و امنیتی و اعتراف قدرت‌های جهانی به جایگاه ایران در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حراست از دستاورد سیاسی مردم را مهم خواند و گفت: بعضی‌ها به بهانه انتقاد، خصومت می‌کنند، حال آن که اولا نقد باید ناصحانه باشد و ثانیا مصالح و منافع کشور، مردم و دین باید اصل باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها