سرمربی نفت تهران امیدوار است با گرفتن سه امتیاز بازی مقابل گسترش فولاد تیمش از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار شود.
کد خبر: ۶۵۹۳۴۴
گل‌محمدی: دو بازی بعدی‌مان را ببریم ۹۰ درصد قهرمان می‌شویم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران و گسترش فولاد تبریز گفت: نفت در حال حاضر به مرحله ‌ای رسیده که یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود و این موضوع اتفاق نیفتاده جز با تلاش، فداکاری و همدلی تمام مجموعه و عوامل تیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم تا سه امتیازی که بسیار حساس هم هست را کسب کنیم اگر چه می‌دانیم مقابل گسترش فولاد بازی سختی خواهیم داشت.

گل‌محمدی اظهار داشت: با آمدن تارتار به گسترش فولاد فکر می کنم این تیم تغیرات مثبتی داشته است. در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و امیدوارم با گرفتن این سه امتیاز برای رسیدن به قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم بازیکنان ما از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند ولی متإسفانه دو بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم. امین حاج محمد به دلیل محرومیت و وحید امیری به دلیل مصدومیت ما را همراهی نمی‌کنند اما سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

سرمربی نفت تهران در مورد بازی‌های باقیمانده و امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: فکر می کنم اگر بتوانیم دو بازی آینده مان را ببریم 80،90 درصد احتمال قهرمانی داشته باشیم. 6 امتیاز باقیمانده امتیاز قهرمانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
دلتو صابون بزن آرزوی قهرمانی در حد آرزو وخیال وتوهم است مگر دست وپای بازیكنان فولاد را طناب پیچ كنی .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها