از 26 اسفند 92 تا 12 فروردین ماه امسال بیش از 14 هزار و 700 تماس به منظور اطلاع رسانی و انتقاد و پیشنهاد در رابطه با مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و نظایر آنها در سامانه 09669 به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۵۸۸۰۴
ثبت بیش از 14 هزار و 700 تماس در سامانه 09669

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمد رنگرز مدیر سامانه 09669، افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راهها با پنج هزار و 871 مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

رنگرز گفت: همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امداد خودرو با دو هزار و 871مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 715 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با دو هزارو 165 مورد، اماکن اقامتی با هزار و 34 مورد، اماکن پذیرایی با 83 مورد، دفاتر خدمات مسافرتی 60 و سایر موضوعات 512 مورد بوده است.

بنا بر این گزارش، در مدت زمان مذکور 171 مورد شکایت در این سامانه به ثبت رسیده که بیشترین موضوع آن با 58 مورد در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی است و پس از آن شکایت از هتل ها با 53 مورد، اماکن پذیرایی بین راهی، 12 مورد، اماکن پذیرایی درون شهری شش مورد، جاذبه های گردشگری، 13 مورد، هتل آپارتمان ها، 14 مورد، کمپ های مسافرتی یک مورد، جاذبه ها، 13 مورد و سایر موارد 20 مورد بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها