کد خبر: ۶۵۶۵۸۲
والتر زنگا:  بازی متفاوتی جلوی استقلال ارائه می‌دهیم

سرمربی الجزیره امارات می‌گوید به بازیکنانش گفته است که باید بازی متفاوتی را برابر استقلال ارائه دهند و در این تله نمی‌افتد که شش امتیازی هستند و آبی‌پوشان تهران بدون امتیاز در جدول حضور دارند.

به گزارش ایسنا، والتر زنگا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال درباره این دیدار گفت: تا پیش از این دیدار فشار زیادی روی ما بود. سه بازی در سه استادیوم مختلف در هفته‌ گذشته داشتیم و با ترکیب‌ و تاکتیک‌های مختلف آنها روبه‌رو شدیم ولی به همه حریفانمان چه در ابوظبی و چه در تهران احترام می‌گذاریم. به استقلال احترام می‌گذاریم و آمده‌ایم تا در تهران بازی خودمان را ارائه دهیم. سه روز پیش با الظفره ابوظبی بازی کردیم اما با بازیکنان به قدر کافی صحبت کرده‌ و به آنها گفته‌ام که باید یک بازی متفاوتی را با استقلال داشته باشند.

او در پاسخ به سوالی درباره شناختش از استقلال اظهار کرد: در رختکن یک فلسفه داریم و آن هم این که مهم نیست که در گذشته چه شده و در آینده چه می‌شود. به لحظه فکر می‌کنیم و این مهم است. می‌دانیم که استقلالی‌ها در ابتدای بازی فشار زیادی روی ما می‌آورند تا زود به گل برسند. با همین شناخت تیم را برای بازی فردا آماده ‌کرده‌ایم.

سرمربی الجزیره در پاسخ به این سوال که شانس صعود چه تیم‌هایی را در این گروه بالا می‌داند، بیان کرد: کلا به نتایج قبلی فکر نمی‌کنیم و تنها به بازی پیش رویمان فکر می‌کنیم. به هیچ وجه از الان فکر نمی‌کنم که در پایان آوریل چه می‌شود. این تفکر درست نیست و من در این تله نمی‌افتم که ما شش امتیازی هستیم و استقلال بدون امتیاز. می‌دانم که جواب‌هایم هیجان‌انگیز نیست. به هر حال تنها به این بازی فکر می‌کنیم و در هفته‌ اخیر مدام در هواپیما بودیم. ما به این فلسفه که "تا توپ به بیرون نرفته، بازی تمام نشده است" اعتقاد داریم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

زنگا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا خستگی ناشی از هفته‌ اخیر تیمش بر بازی فردا تاثیری می‌گذارد یا خیر، گفت: من منظورم از صحبت‌هایم این نبود که این فشار بد است. این فشار طبیعی بوده که باید بازیکنانم تحمل می‌کردند. من خوشحالم که فردا با استقلال در ورزشگاهی بسیار خوب بازی داریم. تعداد بازی‌های بیشتر می‌تواند در پیشرفت ما تاثیر بگذارد. ما به دنبال تاریخ نیستیم که اولین تیم اماراتی بوده‌ایم که یک تیم ایرانی را در تهران شکست داده‌ایم. من به دنبال گلایه و شکایت نیستم و بازی‌های پیاپی در پیشرفت ما موثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها