سرمربی استقلال می گوید پروژه ای تازه علیه اش طراحی شده است

قلعه نویی:می خواهند از طریق پسرم به من حمله کنند!

سرمربی استقلال تهران در تازه ترین صحبت های خود مدعی شده که عده ای قصد دارند از طریق پسرش به او ضربه بزنند!
کد خبر: ۶۵۵۸۸۳
قلعه نویی:می خواهند از طریق پسرم به من حمله کنند!

به گزارش جام جم ورزشی، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران که در سال های اخیر رابطه خوبی با برخی از منتقدان خود نداشته، در تازه ترین صحبت هایش مدعی شده پروژه ای تازه برای وی طراحی شده است. پروژه ای که در آن عده ای قصد دارند از طریق محمد هوتن قلعه نویی به او ضربه بزنند.
امیر قلعه نویی چند روز قبل در محفل دوستان خود مدعی شد: «مطمئن باشید اگر ده قهرمانی دیگر هم بیاورم یک عده دست از سرم برنمی دارند. خبر دقیق دارم که الان دارند روی یک برنامه تازه کار می کنند، برنامه ای که در آن روی پسر من کار می کنند. البته بنده این موضوع را به مسئولان و جاهایی که باید در جریان باشند، اطلاع داده ام.»
قلعه نویی در صحبت های خود اشاره بیشتری به این موضوع تازه نکرده اما از فحوای کلام سرمربی استقلال این گونه بر می آید که وی نگران برخی رفتارهای پسرش بوده و اعتقاد دارد عده ای شاید از رفتارهای محمد هوتن علیه امیر قلعه نویی سوء استفاده کنند.
لازم به یادآوری است که محمد هوتن قلعه نویی در ابتدای این فصل به عضویت تیم جوانان استقلال درآمد اما بعد از مدتی به تیم امیدهای احسان ری منتقل شد تا فوتبالش را دراین باشگاه ادامه دهد.
پسر سرمربی استقلال علاقه ویژه ای نیز به ماشین های گران قیمت دارد تا جایی که در برخی از تمرینات استقلال با ماشین های مدل بالایی چون «بی ام و» و «پورشه» حاضر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها