متهم و همسرش اعتیاد شدیدی به شیشه دارند

قتل والدین برای تصاحب ارثیه

مرد معتاد که در پی به دست آوردن ارثیه خانوادگی با همدستی همسرش، والدین خود را در شهرستان ساری کشته بود، همراه همسرش دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۶۴۲۷

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 صبح بیست و سوم اسفند مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ساری تماس گرفت و از کشته شدن والدینش خبرداد. ماموران انتظامی با اعزام به‌محل مشاهده کردند، زن و شوهر سالخورده‌ای که دست و پایشان بسته شده با ضربات چاقو جان باخته‌اند.

در پی این حادثه و دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای ساری، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران در بررسی از محل حادثه متوجه شدند کسی از همسایه‌ها صدای پارس دو سگ خانگی را نشنیده و دوربین‌های مداربسته خانه مقتولان نیز سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، پسر خانواده به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در تحقیقات گفت: دو خواهرم در خارج از کشور و برادرم نیز در تهران زندگی می‌کند و فقط من ساکن ساری هستم. روز حادثه چند بار با خانه والدینم تماس گرفتم، اما کسی پاسخگو نبود، بنابراین همراه همسرم به‌منزل آنها رفتیم و سراغ والدینم را از همسایه‌ها گرفتیم که آنها اظهار بی‌اطلاعی کردند. در ادامه با کلیدی که همراه داشتم در را باز کرده و در خانه با اجساد آنها رو‌به‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

در حالی که جستجوی پلیس برای رازگشایی از این دو جنایت ادامه داشت ماموران اطلاع یافتند، پسر مقتولان و همسر او به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارند و چندی پیش نیز او در پی توهم ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه به خانه پدری‌اش حمله کرده و قصد جان والدینش را داشته، اما پیش از حضور پلیس متواری شده است. با به دست آمدن این سرنخ دوروز پیش وی با دستور قضایی دستگیر شد و با انتقال به‌پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد، با همدستی همسرش که او نیز معتاد است، والدینش را کشته است.متهم در ارتباط باانگیزه‌اش از جنایت گفت: می‌خواستم با قتل والدینم به ارثیه پدری دست پیدا کنم. وی قصد کشتن مادرزنش را نیز داشته که پیش از ارتکاب قتل سوم دستگیر شده است. در پی اعتراف متهم، همسرش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او در مواجهه حضوری با شوهرش به همدستی با وی اعتراف کرد. با صدور قرار قانونی برای این زوج متهم، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

معصومه ملکی/ گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها