جنگ لفظی پس از تساوی بایرن و آرسنال بالا گرفت

ونگر: روبن "دایور" است/ روبن: احمقانه اعتراض نکن

آرسنال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و بایرن مونیخ به یک چهارم نهایی راه یافت اما به محض به صدا در آمد سوت پایان این بازی جنگ طرفین بالاگرفت.
کد خبر: ۶۵۴۹۱۴
ونگر: روبن "دایور" است/ روبن: احمقانه اعتراض نکن

سایت جام جم ورزشی - در دقایق پایانی دیدار بایرن و آرسنال تیم آلمانی با پنالتی ای که روبن به دست آورد می توانست بازی را دو بر یک کند و ببرد اما این ضربه پنالتی را مولر هدر داد. پس از پایان این بازی آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال با انتقاد شدید از روبن او را یک دایور(شیرجه رو) خواند و متقلب توصیفش کرد. در مقابل روبن نیز او را بی پاسخ نگذاشت و با مصاحبه ای توهین آمیز پاسخش را داد.

ونگر: روبن دایور است

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت:

فکر می‌کنم در مجموع دوئل با بایرن، ما در واقع در بازی خانگی که 2 بر صفر باختیم، ناکام شدیم. در بازی امشب هم به خصوص در 20 دقیقه پایانی بازی باید موقعیت‌های بیشتری را خلق می‌کردیم اما موفق به انجامش نشدیم.

وی درباره پنالتی دقایق پایانی بایرن مونیخ گفت: روبن یک دایور واقعی است. او فریبکارانه یک پنالتی برای تیمش گرفت. حقه های این دست از بازیکنان دیگر برای فوتبال دنیا رو شده است اما نمی دانم چرا هنوز داوران فریب این بازیکنان را می خورند.

روبن: احمقانه اعتراض نکن

اما ارین روبن ملی پوش هلندی بایرن پاسخ اظهارات ونگر را داد. وی گفت:

من همیشه می‌گویم اگر شما یک مربی بزرگ هستی پس باخت را هم گردن بگیر. اگر بردی خوشحال باش اما از اعتراض نسبت به چیزهای احمقانه دست بکش.

وی در ادامه افزود: شما انتظارتان از یک مربی بزرگ کمی بیشتر است. در هر دو بازی رفت و برگشت بازیکنان آرسنال بر روی من مرتکب خطای پنالتی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها