آدم‌ها 3 دسته‌اند، اما...

به نظر ما، آدم‌ها کلا سه دسته‌اند؛ دسته اول، دسته دوم و دسته سوم، نگرفتید؟ پیچیده است نه؟ مهم نیست، بیشتر توضیح می‌دهیم.
کد خبر: ۶۴۹۵۴۱
آدم‌ها 3 دسته‌اند، اما...

عرضم به حضورتان که به نظر ما این روزها آدم‌ها کلا سه دسته‌اند... جانم؟ این را قبلا گفته بودیم؟ دسته اول، دوم و سوم را هم گفته بودیم؟ خیلی خوب، چرا عصبی می‌شوید؛ چشم، ‌الان می‌رویم سر اصل موضوع، آن هم با جزئیات بیشتر.

اما قبل از هر چیز عنایت داشته باشید که شما قطعا در یکی از این سه دسته‌ای که عرض می‌کنیم قرار خواهید گرفت، شک نکنید.

اما دسته اول؛ آدم‌های این دسته کسانی هستند که سرشان را عینهو کبک زیر برف کرده‌اند و انگار دوروبرشان هیچ خبری نیست! بین خودمان باشد خوب می‌دانند چه خبر است، فقط جسارتا خودشان را به نفهمی زده‌اند! کلا آدم‌های ساده‌ای هستند؛ آدم‌هایی که کم فکر می‌کنند و در عوض خیلی زود حرف دیگران را می‌پذیرند، زود اعتماد می‌کنند، زود باورند و خیلی زودتر در گل می‌مانند و از کرده‌های خود پشیمان می‌شوند! خلاصه دور از جان شما آدم‌های این دسته کمی خنگ هستند ـ تقریبا مثل ما ـ راستی شما جزو دسته اول نبودید؟ طبیعیه! آدم‌های با ذکاوتی مثل شما قطعا در دسته اول قرار نمی‌گیرند. اما گفته باشیم، دیر یا زود از این‌که در دسته اول نیستید پشیمان می‌شوید!

بگذریم، دسته دوم آدم‌هایی هستند که حداقل خودشان بر این باورند که خیلی باهوشند. کلا اعتماد به نفس بالایی دارند ـ البته از نوع کاذب آن ـ اصلا استاد گند زدن به باورهای آدم هستند و بدون در نظر گرفتن دیگران، هرکاری که دلشان بخواهد، می‌کنند. افراد این دسته به پوست خیاری همه را می‌فروشند و...

راستی شما جزو دسته دوم هم نبودید؟ نه؟ چندان مهم نیست، اما اگر دلتان خواست کمی فکر کنید شاید جزو یکی از دو دسته‌ای که عرض کردیم، باشید. بی‌فایده است می‌دانیم شما نه مثل ما آن قدر ساده‌اید که در دسته اول قرار بگیرید، نه آن قدر بد‌ که در دسته دوم باشید. الهی بمیریم برایتان، شما قطعا جزو دسته سوم هستید!

و اما دسته سوم؛ آنهایی که در این دسته هستند خیلی نجیبند! از دیوار صدا در می‌آید، اما از آنها نه! کلا کاری به کار آدم ندارند، یعنی فرصت زیادی هم ندارند و از این‌رو سرشان به کار خودشان است؛ آدم‌های این دسته بی‌خود و بی‌جهت با همه مهربان هستند!‌ کار خیر انجام می‌دهند و... خلاصه از خوبی‌های این دسته هرچه بگوییم کم گفته‌ایم.

می‌دانیم، شما جزو دسته سوم هستید؛ روحتان شاد! چون آدم‌های این دسته یا در قید حیات نیستند یا در نهایت‌ تا آخر همین هفته دعوت حق را لبیک خواهند گفت.

در آخر اگر این هفته به پایان رسید و خدای نکرده شما هنوز زنده بودید! جسارتا آینده مبهمی برای شما متصور هستیم!

مهیار عربی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
شما در این دسته بندی های قرار می گیرید ما دسته بندی های بهتری و گسترده تری تعریف می كنیم تا شامل همه بشه . مجموعه تون خیلی محدود هست . ضمنا ما جزء هیچ كدام از این دسته بندی ها نیستیم . از ذست كسی یا كسانی دلگیر شدید كه این مطلب رو نوشتید ؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
نوشته های آقای عربی بسیار جالب و گیراست. دستشان درد نكند.

نیازمندی ها