آخرین وضع بازسازی حرم‌های مطهر سامرا امروز در رادیو معارف بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۷۷۶

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «مجله روز» امروز به تشریح آخرین وضع بازسازی حرم‌های مطهر سامرا می‌پردازد.در این برنامه که به مناسبت سالروز تخریب حرمین شریفین سامرا توسط وهابیون پخش می‌شود، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به تشریح آخرین وضع بازسازی حرم‌های مطهر سامرا و دیگر عتبات واقع در کشور عراق می‌پردازد.

برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف به سردبیری و تهیه‌کنندگی مهدی کاظمی است که ساعت 8 و 40 دقیقه پخش می‌شود.

ماجراهای عروس و مادرشوهر در رادیو تهران

موضوع امروز برنامه «خانه ما»ی رادیو تهران توقع مادرشوهر از عروس در زمینه انجام امور خانه و مهمان‌پذیری عروس و مادرشوهر است که ساعت 9 پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، شنوندگان در این برنامه هر روز با یک موضوع روز که دغدغه بیشتر خانواده‌هاست، همراه می‌شوند. برنامه امروز به قلم فاطمه خسروپور نوشته شده است. برنامه «خانه ما» ششم اسفند به موضوع تیروئید و رابطه آن با افسردگی می‌پردازد.

یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها در روزهای پایانی سال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تعویض وسایل و لوازم کهنه و فرسوده و خرید تجهیزات و اثاثیه نو است، لذا این برنامه در هفتم اسفند به مدیریت هزینه‌های اسفند توجه می‌کند. حماد خزائی تهیه‌کننده، فاطمه سرلک و سعید بارانی گویندگان این برنامه هستند.

پایگاه‌های سلامت مردان در رادیو سلامت

به مناسبت هفته ملی سلامت مردان امروز از ساعت 13 و 15 دقیقه برنامه مجله‌ای «مردم و سلامت» به موضوع پایگاه‌های سلامت مردان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه مردم و سلامت کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته با موضوع پرداختن به مطالبات و دغدغه‌های مردم در خصوص مسائل نظام سلامت و مباحث آسیب‌های اجتماعی و بررسی جنبه‌های پیشگیرانه آن به مدت 40 دقیقه از صدای سلامت تقدیم شنوندگان می‌شود. گزارش، خبر و گفت‌وگو با کارشناسان از بخش‌های این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها