سرمربی استقلال خوزستان اعلام کرد

مبعلی امروز استقلالی می‌شود

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ایمان مبعلی کارهای خود را برای پیوستن به استقلال تهران انجام داده و این انتقال قطعی است.
کد خبر: ۶۴۴۴۴۶
مبعلی امروز استقلالی می‌شود

سایت جام جم ورزشی - عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان، عنوان کرد: تمام کارها برای حضور مبعلی در استقلال تهران انجام شده و او به تیم قلعه‌نویی می‌رود. این کار ما یک کار فرهنگی بود، چرا که می‌خواهیم به نماینده ایران در آسیا کمک کنیم. قصد ما کمک به استقلال است به همین دلیل با رفتن مبعلی موافقت کردیم تا به این تیم را کمک کند.

وی با اشاره به پیوستن مبعلی به استقلال تهران افزود: شرایط کاملاً مهیا شده است و مبعلی امروز (یک‌شنبه) با استقلالی‌ها قرارداد می‌بندد تا در خدمت این تیم باشد و ما هم برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص اینکه انتقال مبعلی به صورت قرضی است یا قطعی، گفت: مبعلی باید با ما فسخ قرارداد کند تا بتواند به استقلال بپیوندد. در عین حال باید بگویم استقلال خوزستان خانه ایمان است و او هر زمانی که خواست می‌تواند به خانه خودش بازگردد.

«با شرایط انتهای جدول استقلال خوزستان همچنان خطر سقوط را حس می‌کند، رفتن مبعلی در این شرایط حساس به تیم ضربه نمی‌زند؟»، ویسی در پاسخ این پرسش گفت: ما منافع ملی را در نظر گرفتیم و استقلال در آسیا به این بازیکن نیاز داشت. ما تنها به این دلیل با جدایی مبعلی موافقت کردیم و مطمئناً رفتن او باعث نمی‌شود که ما از لیگ برتر سقوط کنیم، چون دیگر خطر سقوط را حس نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها