جمشیدیان دردهایی دارد که تا به حال نشنیده بودیم

آشتی با کروش به سبک نازی آباد!

کد خبر: ۶۴۳۷۵۱
دین‌محمدی: استقلال دیگر حق از دست دادن امتیاز ندارد

سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا گفت: در جام‌حذفی همیشه بعضی از معادله‌ها بهم می‌خورد، بازی با مس هم همین‌طور بود

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا گفت: در جام‌حذفی همیشه بعضی از معادله‌ها بهم می‌خورد، بازی با مس هم همین‌طور بود. آن روز ما بد بازی نکردیم، اما بدموقعی گل خوردیم تا فرصتی برای جبران نداشته باشیم. فوتبال همین است یک‌بار دقیقه آخر گل می‌زنی و یک‌بار هم دقیقه آخر گل می‌خوری. به هر حال باید پرونده جام‌حذفی را ببندیم و تمام فکر و ذکرمان را معطوف بازی با سایپا کنیم.
آنالیزور استقلال در خصوص بازی با سایپا گفت: فیلم بازی‌های سایپا را آنالیز کردیم، حریف ما تیم خوب و جوانی است که به خوبی هم از بازیکنان جوانش در زمین بهره می‌برد. ما باید در این دیدار مواظب بازیکنان خلاق سایپا باشیم و مدافعان‌مان هم باید هوشیار ظاهر شوند تا اسیر حملات بازیکنان خلاق سایپا نشوند. استقلال دیگر حق از دست دادن امتیاز ندارد و البته که بازیکنان ما هم به این مسئولیت واقف هستند تا ان‌شاءا... با ارائه یک بازی منطقی و حساب‌شده برنده باشیم.
دین‌محمدی درخصوص شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: ما باید تمام تمرکزمان را برای قهرمانی در لیگ بگذاریم و جای هیچ خطا و اشتباهی نداریم. کوچکترین اشتباه ما را از کورس قهرمانی عقب می‌اندازد و به همین دلیل ما با همه پتانسیلی که داریم باید در این چند بازی باقی‌مانده امتیاز بگیریم. بازیکنانی داریم که می‌توانند در روزهای سخت به ما کمک کنند تا ان‌شاءا... در بازی‌های باقی‌مانده برنده باشیم و به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها