نگرانی باشگاه میلان برای ستاره جوان

تصادف وحشتناک بازیکن میلان / تصاویر

شکست ناپذیران بالاخره یک جا شکست می خورند ، همانند منچسترسیتی که بالاخره باخت آن هم در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد.
کد خبر: ۶۴۲۶۷۳
لندن ، فاتح بزرگ جنگ آبی ها / گزارش تصویری

سایت جام جم ورزشی -در حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس چلسی موفق شد در ورزشگاه اختصاصی منچسترسیتی یعنی اتحاد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

چلسی با این پیروزی بزرگ با 53 امتیاز با منچسترسیتی هم امتیاز شد اما با توجه به تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول قرار گرفت. تک گل این دیدار را برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی با یک شوت سنگین از پوشت محوطه جریمه در دقیقه 32 به ثمر رساند. چلسی در دیدار رفت نیز با نتیجه دو بر یک منچسترسیتی را شکست داده بود تا بدین ترتیب مورینیو سرمربی چلسی بابت پیروزی برابر شکست ناپذیرترین تیم لیگ برتر صاحب رکورد شود.

مورینیو: هدف ما قهرمانی نیست

خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی پس از پیروزی مهم و بزرگ تیمش در حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: واضح بود که ما تیم برتری نسبت به منچسترسیتی هستیم. عملکرد بازیکنان چلسی در این دیدار بسیار خوب بود و آنها نشان دادند توانایی شکست تیمی قوی تر از من سیتی را هم دارند. پیروزی در زمین منچسترسیتی بهترین اتفاق ممکن برای ما بود و من پیش بینی چنین اتفاقی را می کردم.

مورینیو در ادامه گفت: چلسی مدعی قهرمانی نیست. باید بگویم هدف ما قهرمانی نیست.البته ما در ابتدای فصل برنامه بلند مدتی داشتیم اما این برنامه لزوما قهرمانی در لیگ برتر نبود. در بین تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی دو اسب خیلی بزرگ (آرسنال و منچسترسیتی) وجود دارد و یک اسب کوچک (چلسی) که این اسب کوچک نیاز به پرورش دارد تا بتواند رشد کند. پیروزی در این دیدار برابر منچسترسیتی روحیه تیم ما را در ادامه فصل بالا می‌برد.

مورینیو با اشاره به اینکه پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل مچسترسیتی رکورد فوق العاده ای است گفت: چلسی در سال‌های اخیر برابر منچسترسیتی بازی‌های خوبی نداشته و ما در این فصل توانستیم با دو پیروزی به این طلسم پایان دهیم. برد دیدار رفتمان به خاطر هوش بالای فرناندو تورس بود که موفق شد برای ما گلزنی کند و در بازی اخیر به این دلیل بردیم که تیم برتر میدان بودیم. با این حال نمی‌گویم ما بهتر از آنها هستیم. فقط می‌گویم که خوب بودیم و شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم.

پلگرینی: چلسی شانس داشت

مانوئل پلگرینی سرمربی منچستر سیتی نیز پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش در ورزشگاه اتحاد در کنفرانس خبری گفت: دو تیم بازی برابری داشتند اما برای ما که دو بازیکن مهم خود یعنی آگوئرو و فرناندینیو را نداشتیم شرایط سخت تر بود. هر لحظه ممکن بود نتیجه بازی تغییر کند بنابراین چلسی نمی تواند ادعا کند در برابر ما پیروزی راحت و مقتدرانه ای به دست آورد.

سرمربی منچسترسیتی خاطر نشان کرد: برابر تیمی فوتبالی که خوب بازی می‌کند، شکست خوردیم. البته فکر می‌کنم شایسته کسب یک تساوی بودیم، اما چلسی در این دیدار شانس زیادی داشت و شانس با آنها یار بود.

سرمربی منچسترسیتی در پایان اظهار داشت که به احتمال زیاد علاوه بر آگوئرو ، فرناندینیو را نیز برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اختیار نخواهد داشت.

تری: سیتی را باز هم می توانیم ببریم

کاپیتان تیم چلسی پس از پیروزی در برابر منچسترسیتی گفت: منچسترسیتی در برابر هر تیمی شکست ناپذیر باشد در برابر چلسی اینگونه نیست.

جان تری افزود: این بازی خیلی مهمی برای ما بود و خوب می دانستیم که آنها چقدر تیمی قدرتمند و بزرگ هستند. به همه تیم‌ها نشان دادیم که منچسترسیتی شکست ناپذیر نیست و می‌تواند در خانه شکست بخورد. ما در برابر سیتی با زهم به پیروزی رسیدیم و باز هم می توانیم در مسابقه های بعدی این تیم را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ ما را یک گام دیگر به هدفمان نزدیک کرد اما خوشحالی ما بابت این پیروزی همین جا باید متوقف شود. ما روزهای خیلی سختی را در پیش رو داریم.

برش هایی از حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر:

Super Bran: Ivanovic celebrates giving Chelsea the lead in the first half

Pick that one out: Ivanovic fires home from the edge of the box to give Chelsea the lead

Hittingh the back of the net: Ivanovic shot goes past Joe Hart in the City goal

Dejected look: Manchester City players react to going behind

What a strike: Sportsmail's graphic shows how Ivanovic scored his goal

Punching the air: Jose Mourinho celebrates Chelsea's win

Mixed fortunes: John Terry and Gary Cahill celebrate at full time as David Silva walks off

Eyes wide shut: Manchester City's Edin Dzeko and Chelsea's Nemanja Matic fight for the ball

Boot it away: Petr Cech and Gary Cahill
try and clear the ball before Alvaro Negredo can get to it

Fight for the ball: City's Martin Demichelis competes with Eden Hazard for the ball

Close, but not close enough: David Silva sees his effort go agonisingly wide

Close ball control: Hazard gets the better of both Pablo Zabaleta and Demichelis

Winding runs: Hazard was a threat for Chelsea all evening

Constant threat: Sportsmail's heat map shows the impact Hazard had on the game

Bad day at the office: Pellegrini looks frustrated on the sideline as City lose

Park the bus? Not me: Mourinho looks happy with his team's effort as Manuel Pellegrini shouts orders

Flare up: Willian picks up a lighter that was thrown from the stands

Nasty scenes: Willian picks up the lighter before handing it to the officials

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها