«مسافران» به شبکه تماشا رسید

کد خبر: ۶۴۱۸۳۶
«مسافران» به شبکه تماشا رسید

مجموعه‌ تلویزیونی «مسافران» ساخته رامبد جوان از امشب ساعت 21 از شبکه تماشا پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه تماشا، این مجموعه طنز در 50 قسمت 34 دقیقه‌ای چند سال قبل از شبکه سه پخش شد.

پیمان قاسم‌خانی، سرپرست نویسندگان این مجموعه است و محراب قاسم‌خانی، سروش صحت و علیرضا ناظر فصیحی فیلمنامه این سریال را نوشته‌اند.

داستان مسافران درباره موجودات فضایی است که می‌خواهند زمین را تصرف کنند، ولی قبل از آن می‌خواهند با‌فرهنگ زمینی‌ها آشنا شوند. آنها یک زوج، یک دختر و یک ربات انسان‌نما را به زمین می‌فرستند.  آنها در خانه دو برادر به نام‌های فرخ و فرید ساکن می‌شوند . تظاهر می‌کنند از سوئد آمده‌اند. فرید یک نویسنده است و مشکلات بسیار فراوانی دارد. او در ادامه متوجه می‌شود که آنها فضایی هستند. در هر داستان این سریال در مورد یکی از عادات بد انسان‌ها بحث می‌شود و در پایان  هر قسمت بهرام (محقق گروه) گزارش خود را به کنفدراسیون فضایی می‌فرستد...

رامبد جوان، حمید لولایی، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، محمدحسن معجونی، حامد کیازال (بازیگر خردسال)، اصغر حیدری، رضا کریمی، نگار پیل‌آرام و  مریم شیرازی در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. مسافران هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها