بهمن ماه، بازار موسیقی پاپ داغ می‌‌شود

چاوشی، یزدانی و عسکری در راهند

سال 92 به شماره افتاده است و روزهای پایانی اش را می گذراند اما در این روزهای باقی مانده هواداران موسیقی منتظر آلبوم های ویژه ای هستند، آلبوم هایی از خواننده های همچون رضا یزدانی، سعید مدرس، محسن چاوشی و حمید عسکری.
کد خبر: ۶۴۱۰۱۸
چاوشی، یزدانی و عسکری در راهند

محسن چاووشی که بسیاری معتقدند محبوب‌ترین خواننده موسیقی پاپ کشور است، آلبوم «پاروی بی قایق» را در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند، روانه بازار موسیقی خواهد کرد. البته برخی از اشعار این آلبوم او، با اصلاحاتی برای گرفتن مجوز مواجه شده و همین موضوع انتشار این آلبوم را به تعویق افتاده است. 
همکاری بهروز صفاریان و حسین صفا در آلبوم «پاروی بی قایق» قطعی شده و هنوز اسامی دیگری در همکاری با چاوشی در این آلبوم منتشر نشده است. چاوشی آلبوم قبلی خود یعنی «من خود آن سیزدهم» را هم اواخر سال گذشته به بازار عرضه کرده بود.
رضا یزدانی هم با آلبوم «ساعتا خوابن» به پیشخوان فروشگاه های عرضه موسیقی خواهد رفت. این آلبوم تا اواسط بهمن ماه منتشر می‌شود. «ساعتا خوابن» در واقع ادامه‌ای بر آلبوم «ساعت بیست و پنج» یکی از بهترین و پر مخاطب‌ترین آثار یزدانی بود. یزدانی چندی پیش یک از قطعات این آلبوم به اسم «عشق پست مدرن» را در فضای مجازی منتشر کرده بود. رضا یزدانی برای این آلبوم بک تیزر تبلیغاتی هم ساخت که بازیگرانی از جمله سام درخشانی، کامبیز دیرباز، پژمان بازغی و امیر آقایی در آن حضور داشتند.
حمید عسگری هم با آلبوم «خوشبختی» چهارمین آلبوم خود را به بازار عرضه می‌کند. او در این آلبوم با تنظیم کننده‌هایی از جمله «کوشان حداد» ، «پوریا حیدری» ، «محمد مجرلو» و «شهاب اکبری» همکاری کرده‌اند. «علی بحرینی» و «امیر بذر افشان» و خود عسگری ترانه های این آلبوم را سروده‌اند. قرار است این آلبوم هم در بهمن ماه منتشر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها