پایان مذاکره با قطری ها

بازگشت سید جلال به تهران

پرسپولیس مهم ترین ستونش را از دست می دهد؟

سید جلال در دو راهی ماندن و رفتن

پرسپولیس در حساس ترین شرایط ممکن شاید یکی از بهترین بازیکنان این فصل خود را از دست بدهد و این بازیکن کسی نیست جز سید جلال حسینی.
کد خبر: ۶۳۸۷۹۱
سید جلال در دو راهی ماندن و رفتن

سایت جام جم ورزشی - همانطور که پژمان منتظری و جواد نکونام راه لیگ های عربی را در پیش گرفتند از گوشه و کنار خبر می رسد که ممکن است جلال حسینی مدافع سرخپوشان هم راهی لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.

گفته می شود طی روزهای خیر پیشنهاد  بسیار خوبی به این مدافع ملی پوش رسیده و  ظاهرا قرار است بعد از بای با فولاد  سیدجلال راهی قطر شده و  در صورت توافق نهایی قرارداد خود با باشگاه قطری را امضا کند.

بدون شک سیدجلال بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس و البته کم نوسان ترین شان بوده و تاثیر زیادی بر عملکرد دفاعی و تیمی پرسپولیس داشته که جدایی او می تواند لطمه  سنگینی به سرخ ها وارد کند و طبیعی است که در این شرایط مدیران باشگاه و البته علی دایی مخالف این انتقال باشند اما ظاهرا در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که او می تواند براحتی از جمع سرخ ها جدا شود.

موعد نقل و انتقالات زمستانی تا پایان ژانویه  ادامه خواهد داشت و  بعید نیست تا 6-5 روز آینده سیدجلال از دست پرسپولیسی ها لیز بخورد و راهی لیگ قطر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها