تحقیقات قضایی درباره این پرونده ادامه دارد

بازداشت 2 نفر در ارتباط با آتش سوزی خیابان جمهوری

در پی حادثه آتش سوزی روز یکشنبه گذشته در یک ساختمان پنج طبقه در خیابان جمهوری تهران و مرگ دلخراش دو زن کارگر که برای فرار از آتش خود را به پایین انداختند،‌یک منبع آگاه از بازداشت مسئول یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی و اپراتور آن در ارتباط با این حادثه آتش‌سوزی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۶۹۳

این منبع آگاه به فارس گفت: با دستور بازپرس پرونده، مسئول یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مرتبط با حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری بازداشت شد. وی تصریح کرد: همچنین اپراتور خودروی آتش‌نشانی حامل نرد‌بان نجات نیز با دستور بازپرس پرونده بازداشت شده است. تحقیقات قضایی در باره این پرونده ادامه دارد.

نجات 16 کارگر

در حادثه‌ای دیگر، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان 16 کارگر در پی آتش‌سوزی کارخانه رب‌سازی خبر داد.

حسین درخشان در باره آتش‌سوزی در کارخانه رب‌سازی در استان آذربایجان شرقی، گفت: ساعت 17 پنجشنبه سوم بهمن آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی – کارگاهی در منطقه «شبستر» واقع در سه‌راه «سیس» به پایگاه امداد و نجات این سازمان اطلاع داده شد.

وی با بیان این که با حضور امدادگران در محل حادثه، 16 نفر از کارگران دچار حادثه شده بودند که امدادگران، جان این کارگران را نجات دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها