رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل چک و کلاهبرداری 392 میلیون تومانی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۴۳۹
کلاهبردار 392 میلیون تومانی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد عظیمی گفت: در پی اعلام مسئول شعب یکی از بانک های دولتی شهرستان جویبار، مبنی بر وقوع جعل و کلاهبرداری 392 میلیون تومانی از این بانک، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان و شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های انجام شده از نحوه جعل و کلاهبرداری دریافتند، فردی با ارائه مدارک جعلی به نام «همایون – ت» و افتتاح حساب بانکی پس از چند مرحله واریز وجه به مبالغ بالا و جلب اعتماد کارکنان بانک، اقدام به ارائه چک بین بانکی به ارزش 392 میلیون تومان کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: این کلاهبردار پس از نقد کردن چک در بانک با همکاری فردی دیگر به خرید بیش از 130 هزار دلار از دو صرافی در شهرستان ساری و آمل اقدام کرد.

وی افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات فرد کلاهبردار با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، با رد زنی متهم به کلاهبرداری این فرد به نام «م - ب» اهل و ساکن شهرستان ساری را شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

گفتنی است، تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه دیگر متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها