سرپرست استقلال: بیانیه برای دفاع از خودمان بود

سرپرست استقلال می‌گوید با بیانیه دادن‌ها مخالف است؛ چرا که این کار را سازگار با روح ورزش نمی‌داند.
کد خبر: ۶۳۵۶۶۶
سرپرست استقلال: بیانیه برای دفاع از خودمان بود

باشگاه استقلال ، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره داربی گفت: فلسفه داربی با سایر دیدارها متفاوت است. حاشیه بر متن این دیدار غلبه دارد اما با مدیریت، می‌توان بر حواشی غلبه کرد. بازیکنان ما این قدر حرفه‌ای هستند که دچار حاشیه نشوند. امیدوارم که هم ما و هم پرسپولیسی‌ها کاری کنیم که به حواشی کمتر توجه شود و اجازه دهیم مسائل فنی بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که چرا چند داربی قبلی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است، اظهار کرد: چون کسی دوست ندارد که در این دیدار بازنده باشد، این نتیجه رقم می‌خورد. ان‌شاءالله در این دیدار همه چیز دست به دست هم دهد تا یک بازی زیبا را از هر دو تیم ببینیم و البته این دیدار گل هم داشته باشد.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره بیانیه نویسی دو باشگاه علیه یکدیگر بیان کرد: من با این کار مخالف بودم و اخیرا هم در این باره صحبتی نکرده‌ام. این کارها و این صحبت‌ها با روح ورزش سازگار نیست. البته اگر باشگاه ما بیانیه داده است، برای دفاع از خودمان بوده اما به طور کلی انشای این بیانیه‌ها خوب نبوده است و من دوست ندارم که وارد این فضاها شوم چرا که این بازی‌ها می‌رود و چیزی که می‌ماند خاطرات است.

 

ماجدی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جدایی نکونام از این تیم گفت: من فکر می‌کردم این بازیکن در جمع ما می‌ماند اما او دیگر نمی‌خواست با ما ادامه دهد. مدیریت باشگاه این مسئله را پذیرفت و حالا مسئولیت بازیکنان ما سنگین‌تر شده و باید تلاش کنیم تا هواداران را خوشحال‌تر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها