پنالتی زدن به نظر کار راحتی می آید اما واقعیت این است که گاهی اوقات پنالتی زدن به یکی از سخت ترین کارهای دنیا تبدیل می شود.
کد خبر: ۶۳۵۶۴۷
بدترین پنالتی زن های فوتبال / تصاویر

سایت جام جم ورزشی - در فوتبال و در شرایطی که همه چیز به یک پنالتی بستگی دارد اتفاقات تلخی رقم خورده و پنالتی های زیادی رقم خورده است. سایت خبری تحلیلی بلیچر ریپورت بدترین پنالتی زن های تاریخ را معرفی کرده است. آنها حساس ترین پنالتی ها را از دست داده اند:

1- روبرت پیرس

خیلی خلاقیت می خواهد که در هنگام پنالتی زدن به جای اینکه توپ را به طرف دروازه شوت کنی به هم تیمی هایت پاس بدهی کاری که روبرت پیرس بازیکن سابق آرسنال کرد. در سال 2006 در لیگ برتر آرسنال و منچسترسیتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. پیرس در اواسط بازی پشت توپ قرار گرفت تا پنالتی بزند اما هنگامی که داور سوت زد توپ را به تیری هانری پاس داد! منچستری ها به سرعت توپ را از محوطه جریمه خودشان دور کردند.

 

2- دیوید بکام

تیم های ملی انگلیس و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2004 به یکدیگر رسیدند. کار به ضربات پنالتی کشید و دیوید بکام پشت توپ قرار گرفت تا زننده یکی از پنالتی های انگلیس باشد. او بسیار ناشیانه به توپ ضربه زد. گل نشدن توپ همانا ، حذف شدن انگلیس همانا. این یکی از ناشیانه ترین پنالتی های تاریخ.

 

3- روبرتو باجو

این مهاجم افسانه ای فوتبال اروپا در بدترین زمان ممکن یکی از بدترین و ناشیانه ترین پنالتی های تاریخ فوتبال را زد. ایتالیا و برزیل در فینال جام جهانی 1994 به یکدیگر رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشید. باجوی محبوب و گلزن فکر می کرد می تواند یکی از پنالتی های تیمش را گل کند اما این چنین نشد تا جام قهرمانی به برزیلی ها برسد.

 

2- نیمار

نیمار ستاره برزیلی بارسلونا یکی از بدترین پنالتی های 20 سال اخیر فوتبال را زده است. این اتفاق در دیدار دوستانه برزیل و کلمبیا در سال 2012 افتاد. در آن دیدار نیمار  یک پنالتی را در دقیقه 80 و در حالی که دو تیم مساوی بودند، با فاصله شاید حدود یک مایلی از دروازه و به شکلی باور نکردنی به بیرون می فرستد.

 

5- سرخیو راموس

او یکی از خنده دار ترین پنالتی ها را زده است آن هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011. در این مرحله رئال مقابل بایرن قرار گرفته بود و راموس یکی از پنالتی زن ها شد. او توپ را به جای دروازه بایرن به آسمان فرستاد تا به مدت چندین هفته سوژه مناسبی برای تمسخر باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها